Levenloos

Ik heb een heel stom probleem. Vrijdag is mijn vriend op vakantie gegaan. Ik heb een groepje van 8 vriendinnen waar ik heel veel mee om ga, en daarvan zijn de 6 leuksten allemaal op vakantie! Van de 2 die er nog over zijn, gaat er woensdag ook eentje op vakantie, en het meisje wat overblijft heb ik niet zo’n hele goede band mee. Maar ik ga van de week nog wel een keertje bij haar langs. Voordat iedereen op vakantie ging, had ik elke dag vanaf 1 uur 's middags tot 's avonds laat wel iets te doen de hele dag. Maar nu verveel ik me eigenlijk helemaal kapot! Weten jullie misschien wat ik kan doen? Sims heb ik de afgelopen dagen al gespeeld, dus dat verveelt me nu ook, en internetten(facebook etc.) wordt ook snel saai als IEDEREEN op vakantie is… Ik ga zelf trouwens de 30ste van juli op vakantie, dus dan is het vervelings-probleem vast opgelost…

Misschien kun je wel met die ene vriendin wat doen, misschien verveelt zij zich ook wel… Maar je kunt bij je familie een keer langs gaan, een baantje zoeken, iets lekkers maken

werken?

tja t is nu ook niet zulk lekker weer he, dus ik snap het wel. Misschien idd werken. Met lezen, films kijken kom ik me dag altijd wel door. Iets doen met je ouders, winkelen, dierentuin ofzo.

papa en mama die moeten nog werken tot volgende week woensdag, en ik heb een baan bij de albert heijn, maar ze hebben me echt bijna niet ingepland, ik moet alleen zaterdag 2 uurtjes…

Welcome to my everyday life!

nou dan vraag je of je wat meer mag werken, willen ze meestal toch graag? En anders lekker films of boeken lezen, af en toe stukje fietsen? …kijk anders even tussen de (anti)verveeltips.

Heb ik ook last van… ik lees veel. En probeer mezelf te vermaken met films/series of ik ga een cake of taart bakken. Met m’n moeder mee boodschappen doen (als het niet regent, wat meestal wel zo is). Probeer zoveel mogelijk te werken.
Het is vervelend ja, ik weet er alles van.
Gelukkig ga ik zelf de 21e weg dus ik ben ook bijna verlost…

Ga schilderen? dat helpt wel bij mij. (ook al kan ik niet schilderen, haha)
maar, ga lekker anders sporten.

ga een nieuwe hobby zoeken? En dan echt iets wat je nog nooit gedaan hebt. Fimo klei/amigurumi/taarten en koekjes bakken en versieren. Als je in het creabea forum kijkt zie je misschien wel iets leuks staan.

Ik ben net zo levensloos naast mn werk. En ga niet op vakantie :stuck_out_tongue:
Ga je kamer opruimen? verhalen schrijven, ect

Same problem here.
Kamer is opgegeruimd, en op de momenten dat ik niet ben ingepland op het werk verveel ik me kapot als er niemand is om mee rond te hangen!

:'D

Jep, same problem! Alle leuke mensen uit de buurt zijn weg en de meesten komen weer terug als ik weg ga. Mijn vriend gaat juist net weg als ik terug kom van vakantie, ook een beetje jammer. Maar ik breng de dag door met boekjes, muziek, televisie en computer. Ik kan je als enige tip geven: Kamer grondig opruimen (ja ook onder je bed en je kastjes, en nu echt!). Daar was ik 2 dagen zoet mee.

Oh en probeer eens het vriendschapsarmbandje van DIY hier op girlscene te maken. Ik heb er 4 uur over gedaan (met vanalles tussendoor doen, dat wel). En ben enorm trots op het resultaat. Misschien vind je het niks aan hoor, maar hebt zo wel iets te doen, wat toch iets nuttiger is dan de hele dag op de computer doorbrengen :stuck_out_tongue:

Ga naar buiten, maak vrienden en ga daarmee om :grin:
En je kan ook met je familie leuke dingen doen, of je gaat er zelf op uit~

^ Is ook zo makkelijk he, vrienden maken.

Als je een openingszin hebt gaat alles vanzelf~~~