LEUKSTE VAKANTIE OOIT

Wat is je leukste vakantie die je hebt beleefd en waarom?

NIET ZO SCHREEUWEN

Dat was in Frankrijk omdat appel.

WAT ZEI JE?

nou, de twee week dat ik in egypte was waren GEWELDIG.
Alleen jammer dat ik na twee week weg moest, terwijl ik vier week zou blijven, omdat me oma in het ziekenhuis ligt.

En het is nu uit met mn vriendje. En als ik naar Ameland ga is het de hele week kloteweer. pfff.

HONGARIJE <3333

Just perfect

Dat was afgelopen vakantie in Overijssel, waarom dat is teveel om op te noemen.

in belgie, heeel lang geleden, in de speeltuin

Marokko 2008 <333333

Marokko 2008 <333333

Spanje 2010 omdat het gewoon geweldig was

belgie 2010 met vriendinnen was echt geweldig!
Lekker uitgaan en lekker doen wat we wilden1

IK ZOU HET NIET WETEN
IK HOU VAN ALLE VAKANTIES

portugal 2010 was echt super en nog beter dan de vorige vakanties!

Ik was dit jaar voor het eerst op een cruise en het was echt ge-wel-dig. vooral omdat we voorgaande jaren altijd gingen kamperen, dit is echt het tegenovergestelde, Alles superdeluxe, lekker warm (we vaarden van Venetie naar Griekenland), leuke landen bezoeken voor een dagje, en ik had een superleuk vriendengroepje, met knappe spanjaarden :$, amerikanen, Engelsen & Duitsers. :grinning:

2008 & 2009, Op de zelfde plek. Heel veel nieuwe mensen leren kennen. Hele gezellig groep. Mochten mee doen met een musical met onze vrienden groep. Geweldige zomers!

& afgelopen zomer, met me vriendje 3 weken weg geweest <3

2010, Renesse. Eigenlijk alleen omdat ik er een heel leuk vakantievriendje aan heb overgehouden en we morgen gaan daten en hij heel leuk is. En anders Spanje 2006 omdat dat aquapark echt te vet voor woorden was.

HEE DAAR WAS IK OOK

Ik vind overijssel juist niks aan :’) zal wel komen omdat ik er zelf woon haha :’)

OT: Dat was in turkije 2 jaar geleden n_n

CHERSONISSOS 2009 (om maar even in de schreeuwstemming te blijven)