Leukste Tijdschrift!?

Ik neem een nieuw abbonement, ik weet alleen nog niet op welk tijdschrift en ik kan ook echt niet kiezen. wel tijdschrift vinden jullie het leukst?

XOXO

ElleGirl, maar die is er niet meer.
De rest is allemaal te puberaal met lelijke layouts.

cosmogirrrrrrl

oeh i like it ~~

ligt eraan hoe oud je bent. Ik zou zelf voor de yes kiezen, maar dat vond ik eigenlijk pas leuk vanaf toen ik op kamers woonde. Daarvoor: cosmogirl, cosmopoltan, ellegirl (hoewel iets te veel mode en iets te weinig tekst).

ligt aan je leeftijd…

aangezien je 2 bent…
ik denk dora of spongebob dingetjes

nee dat was ff flauw maar ik vind meidenmagazine wel leuk

ghehe ^

idk, het ligt eraan wat jij leuk vind (:
Als je nou veel met plaatjes wilt, vooral met tekst…
etc etc. Heb je niet een blad waar allemaal magazines in staan en dat je daaruit kunt kiezen?

Ik vond de cosmogirl altijd wel leuk voor de plaatjes die erin stonden. Echter, de tekst is bagger en staat vaak vol typfouten.

De cosmopolitan! Of de Elle.

Cosmogirl <3
Of de Fancy (;

Seventeen.
Het is een tijdschrift uit amerika en ik ben er ook abonnee van. Het is een heel leuk blad! Het kost inclusief verzendkosten naar Nederland zelfs nog minder dan een jaar abonnement op de fancy of iets dergelijks.

ellegirl ja, maar die is dus gestopt. Dus nu lees ik de cosmogirl.

girlz, fancy, cosmogirl. <3

girlz, fancy, cosmogirl. <3

101 woonideeen staan vaak leuke zelfmaak dingen in.

[b][message=5451594,noline]jojo11 schreef op 24 May 2010 @ 14:54[/message]:[/b] Hahah

~~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\[url=http://lelystyle.blogspot.com]Klik hier dan voor de beroemste site van de wereld [/url

Moet je dat nou echt overal posten :S

[b][message=5451594,noline]jojo11 schreef op 24 May 2010 @ 14:54[/message]:[/b] Hahah

~~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\[url=http://lelystyle.blogspot.com]Klik hier dan voor de beroemste site van de wereld [/url

Ik hoop zo dat je gebanned word, je spamt echt veel

Ik ook, met heel mijn hart :fu:

Heb net verzoek ingedient dat ze gebant kan worden

cosmogirl!!