Leukste strand van Nederland

[i]Hee meiden!

Ik ga binnenkort een dagje met vriendinnen en vriendjes naar het strand. Maar aangezien wij totaal niet dicht bij een strand wonen, is de vraag wat jullie het leukste strand van Nederland vinden. Want stel het regent als we daar aankomen of daar nog andere dingen te doen zijn.
En het moet redelijk makkelijk bereikbaar zijn met openbaar vervoer.
Dankjewel alvast :slightly_smiling_face:

Kusjes[/i]

scheveningen!

Dat is eigelijk het probleem, want een van ons is daar pas geleden nog geweest en volgens haar is daar niet veel meer te doen dan het strand?

Kijkduin?
En in scheveningen is veel meer te doen dan alleen maar het strand hoor. Zit een hele boulevard met winkels, een winkelcentrum, sea life, bioscoop en nog veel meer dingen.

Oke, dankjewel!
Mijn vriendin zei dat. Ikzelf ben er lang geleden geweest, maar daar kan ik me niet meer veel van herinneren. Haha

Noordwijk!

Of, Hoek van Holland. :relieved:

Zandvoort/Scheveningen

Ben met me vriend zowel na hoek van holland als scheveningen geweest.

Als je gaat om alleen te zonnen en misschien terrasje pakken: Hoek van holland
Wil je ook nog winkels kijken of sealive en meer en nog meer terrasjes? Scheveningen.

+ Hoek van Holland heeft een hele mooie omgeving en is vaak wel wat rustiger dan Scheveningen.

HvH is inderdaad rustig, maar omgeving? Het ligt aan een haven/industrieterrein…

Oh sorry, dan was het Monster.

Oke, dankjewel iedereen :slightly_smiling_face:

Tis jammer genoeg alleen niet zo 'n strandweer

Klopt!
Maar waarschijnlijk wordt het maandag weer beter weer.
Voor zover het hier eindelijk weer goed weer is

[b]scheveningen.
en dan bij De Jong een patatje oorlog halen =D

:open_mouth: en een Ben&Jerry’s ijsje halen<333[/b]

Bloemendaal :slightly_smiling_face:

Noordwijk, kan je 's avonds ook goed uitgaan.

ik zou het niet weten ik ga nooit naar een strand in nederland, alleen in het buitenland

Scheveningen.
En voor als het geen mooi weer is kan je bowlen, glow golfen - midget golf alleen dan glow in de dark haha is echt lachen (: en sea life en je hebt wel leuke winkeltjes, je kan ook bungee jumpen haha 8D en als dat allemaal niets is ga je naar het centrum :sunglasses:
Is ook goed bereikbaar met openbaar vervoer, tram 9 vanaf centraal station.