Leukste goedkope pretparken van NL.

Hey hey!

Met een goede vriendin van mij die ik lang niet heb gezien samen naar een pretpark gaan, maar aangezien we niet heel veel geld hebben moet het niet zo’n duur pretpark zijn.

Ik weet natuurlijk dat ik kan googlen, maar eigenlijk wil ik graag jullie eigen mening horen welke leuk zijn, welke juist niet, de prijs etc.

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

xliefs.

Ik denk dat heel veel pretparken wel duur zijn (+/- 30 euro), kijk eens op vakantie veilingen, daar heb je hele leuke aanbiedingen! :smiley:

De prijzen liggen altijd tussen de 20-30. Dus goedkoper kan je het niet vinden in NL, denk ik. Zelf ga ik heel vaak naar Walibi World. Mijn favoriete pretpark, nooit saai :'D. ¤31 p.p.

Ik ben laatst naar walibi geweest en vond het echt saai!!
hierboven lees ikd at jullie het leuk vonden ieder z’n eigen mening.
slagharen en avonturenpark hellendoorn zijn volgens mij niet zo duur en je
krijgt ook van die eetbonnen erbij rond de 20 euro volgens mij

op vakantiveilingen staan altijd leuke aanbiedingen. Wat wel leuk is is slagharen of hellendoorn, wunderland kalkar en misschien drievliet al ben ik daar nog nooit geweest. maar movie park germany is ook niet duur via vakantieveilingen.

Btw wat vind je duur? dat is namelijk en relatief begrip…

^ Ik ben laatst ook geweest, ik had het eigenlijk wel wat groter verwacht, maar het was erg leuk. Je hebt ook vaak acties, ik had mijn kaartjes van vakantieveilingen, daar kan je ook even kijken voor een goedkoop dagje pretpark?

Ik weet dat dat de normale prijs is maar vanaf 30 euro wordt het mij wel heel duur aangezien we het zelf moeten betalen geloof ik.

Nouja wat iedereen zegt: www.vakantieveilingen.nl goed in de gaten houden

Slagharen is denk ik wel 1 van de goedkoopste. Alleen vind ik het niet zo leuk :stuck_out_tongue: Mja, het ligt er ook wel aan waar je woont natuurlijk… Als jij in Brabant woont en je wil naar slagharen, omdat dat dat goedkoop is, kan je net zo goed naar de Efteling gaan, aangezien je ook nog moet reizen. :stuck_out_tongue:

Wat pretparken betreft, er is altijd wel ergens korting vandaan te halen !
Zonde als je de volle pond gaat betalen :wink:

Slagharen moet je niet heen gaan ! :stuck_out_tongue: Als kind is het er super maar nee… er staat één toffe achtbaan maar thats it :stuck_out_tongue:

Kijk op Vakantieveilingen inderdaad.

Ik woon richting nijmegen die kan op. ik wil best een eindje reizen, maar als het maar niet té ver wordt. Ik zal even kijken op vakantieveilingen.nl ja.

• oeps, dubbel :flushed:

Duinrell is nu maar 15 euro in de Hema! Ik heb wel eens van iemand gehoord dat het Tikibad leuk is, zelf ben ik er nog niet geweest (:

Slagharen is niet zo duur ga er bijna elk jaar heen

Toverland is best goedkoop !x

De Efteling is het leukst! (:

Walibi , Efteling, Aqualibi,Duinrell.

Tikibad is superleuk inderdaad!

We zitten er toch over na te denken dat we naar de efteling gaan… maar dat onze ouders een deel betalen. bedankt voor de leuke reacties, als jullie nog een leuk, maar best onbekend pretpark weten zeg het maar :slightly_smiling_face:

Kortingen kunnen natuurlijk ook.