Leukste films?

Hellow,
ik ben vanplan om vdg films te gaan kijken…
Maar ik weet dus nix meer…
Kunnen jullie een paar films opnoemen die jullie het leukst vinden?
(miss zit er nog wat leuks tussen :grin:)

xx,

zoekfunctie zijn al een paar grote topics over ^-^

Wat voor films?

Mhhh, alle films behalve animatie and horror :grin:
And bij de andere topics heb ik gekeken :wink:

ik raad aan; eight below met paul walker :couplekiss_man_woman: wel beetje zielig, maar is disneyfilm. super mooi. Jerry werkt als expeditiegids op Antartica en heeft daar 8 Huskies. Als Jerry tijdens een expeditie met een professor en zijn honden in een storm terecht komen geburen en heftige dingen. Ze moeten direct terug naar Camp Base. De honden worden achter gelaten met in gedachte dat ze eigelijk zo weer opgehaald zouden worden. De storm verslechterd en ze kunnen de honden niet meer op halen. danbeginnen er twee verhalen. Je ziet Jerry die er alles aan doet en probeert om toch zijn honden te gaan halen. en je ziet die honden, die 6 maanden alleen moeten zien te overleven…
En uhm heb je sex and the city the movie al gezien, zit ook wel een hoop in, humor, seks,spanning en emotie… of Enchanted,begint als tekenfilm met een meisje die haar ware prins tegekomt. ze komt een boze stiefheks tegen en die gooit haar in een put waardoor ze als echt meisje terecht komt in New York City. Daar komt ze in contact met een vader(patrick dempsey) en zijn 6jarige dochter. heel lief ook.

Un long dimanche de fiançailles.

trouwens, wat zijn jouw favos chau??
kijk net als bijv the green mile, titanic, forrest gump enz enz is wel super mooi,
maar iedereen heeft ie al gezien.
Ik zoek me te pletter naar films die ik nog nie heb gezien.
Oja weet je welke ook leuk zijn?
Saving grace. Gaat over een oudere vrouw wiens man zelfmoord pleegt en haar met een hoop schuld achter laat waar ze niks van wist. Ze is heel netjes en zou nooit de wet overtreden. Totdat…
Samen met haar tuinman, matthew, bouwt ze haar orchideeen kas om tot een wiet plantage om geld te verzamelen zodat ze de schulden kan aflossen. Hylarisch!!

En secondhand lions is ook leuk.
met die jongen vanm de 6th sense alleen in deze film is ie wat ouder.
Hij wordt door zn moeder gedumpt bij twee chagrijnige ouwe “ooms” van hem.
In het begin is t vreselijk, hij voelt zich rot.
Maar langzaam maar zeker beginnen de twee ouwe mannen en de jongen een band te krijgen.
nou moet je je voorstellen.
die ooms zijn zo gek als een deur maar schijnen ergens op hun erf tonnen met geld te hebben liggen.
deze film is ook echt heel leuk…

hoop dat je er wat mee kan…