Leukste bericht uit je gastenboek

Titel zegt het al:
Wat is het leukste(of gekste etc) bericht uit je gastenboek?

Ik zal de mijn even doorspitten…

Haha ik heb geen interessante berichtjes, ik zit nooit op profielen.

Ahahaha:

aardig type ben je, dusssss niettt, je kannn ook advies geven zonder van diee kanker opmerkingen te maken ..!'

:'3

haha ik wilde net zeggen dat je een fout had gemaakt
Maar wordt uniek!
toen las ik je onderschrift
well played.

superleuk/mooi profiel heb je! ik add je, add je terug? xxxxx

dus niet

Die had ik ook heel vaak :'3 Terwijl er niks op stond…

Ik vind het stom dat ik nog steeds van die berichtjes met:
Mooi profiel, ik add je, add je terug? xxx
krijg, terwijl er alleen een streepje staat ;p hoezo nep?

hahaha dat dus ;p

Er zijn mensen die niet tegen commentaar kunnen en je dan helemaal gaan afbekken op je profiel. xd

Heb ik niet en hoef ik ook niet.

Even kijken:3

‘ik was vrijdag bij de C&A (in Zwolle). en daar zag ik een foto van jou op een shirt! klopt dat? (:’

ik geloofde het dus echt niet :'D maar het was wel zo.

hahahahaahaha respect jij zet gewoon spice girls tussen je muziek gewoon what no one else durft x]
=D

als ik nog een gemene tegen kom, dan post ik die.

Ik heb er geen.

Van mijn beste vriendin (is trouwens een krabbel) het ging toen der tijd slecht met mij:

Moniek
26 jul 2008, 07:34

Heey schat(l)

Met jou beste vriendinnetje/prinsesje gaat het heel goed! Alleen kan niet slapen want heb super erge buikpijn en lag daar maar een beetje in bed te vervelen:-s Dus dacht ga Nazli is een lief berichtje terugsturen, want jou berichtje was zo lang en had niet echt tijd om een lang berichtje terug te sturen! (h) Maar vond jou berichtje echt super lief. Maar gaat het ook al wat beter met mijn chickie for life?! I hope so!! Ik vind deze hele situatie zo kut hé…:frowning:

Ik mis jou ook super erg:’-( ! Die twee weken zijn nu wel al wat langer geworden…:frowning:
Maar WOehoée :cheer: !!
Jij wil dus voor mij gaan koken? Haha dat vind ik wel héél sexy van jou! Maar ik heb wel wat
bepaalde eisen ::

• Dat Koerdisch eten van jou hé, dat vertrouw ik ook niet 100%. :wink: (Grapje schat (l) )
  • En ik wil wel een 6 gangen menu! Dan eet ik vanaf 's morgens die dag wel niks meer dan kan ik me bij jou lekker volvreten:-d !
    Word super gezellig! Kan ook niet anders met ons;-) We gekke wijven bij elkaar, als dat maar goed komt!:-p Alleen snel een datum prikken want anders komt er nooit wat van;-) !
    En vrijdag is al Venrayse kermis!!
    Daar gingen we samen toch ook heen?
    Misschien gaat Nieke ook wel mee! :-d ’ Oeh word zeker boem lauw met ons:peace: !!

Maar ik wou even een spreekwoord zeggen, die super erg heeft geholpen met alles! (Je weet wel waar ik het over heb…) Deze zin moet je altijd bewaren & onthouden ::

Fouten uit het verleden, Vormen de wijsheid van het heden!

Beloof mij bij iedere fout die je nog gaat maken in je leven, (want er zullen er nog wel een aantal komen, jammer genoeg maar het hoort bij het leven!) Dat je aan mij zult denken en dan deze zin in je kop krijgt! Geloof het of niet maar deze zin is echt wel mijn zin van 't leven! :angellove: !
Want wat er nu allemaal is gebeurt maakt jou heus niet zwakker, alleen maar sterker!

Maar vind het wel super chil dat ik eindelijk geslaagd bent:-d !! Anders moest ik nog 1 focking jaar op die ‘‘2e beste school van Nederland’’ oftewel un vieze !!kutschool!! met die achterlijke mensen die je zogenaamd proberen te ‘‘helpen’’ en het ‘‘beste’’ met je voor te hebben:-s ! Maar wel het kutte is dat ik nu niet bij jou in de klas kom:-( !! Dat was écht zo vet geweest:-d Dan weet ik zeker dat ik zelfs met PLEZIER na school ga!

NAZLI EN MONIEK TERREEEEUR!!

Maar chille op Gilde is dat ik gewoon een dagje vrij kan nemen hehe! :-d LOVE IT (l) (l) !
Das toch gewoon té ideaal! Ga jij maar lekker een dagje spijbelen dan gaan we samen SHOPPUH!!
Net zoals laatst, was écht zo vet met jou toen hé! Jammer dat je al weer zo vroeg moest gaan maar dat was zo lang geleden dat we zoiets véts:coolpeace: hadden gedaan! Ik zorg er wel voor dat je mij niet zo hard hoeft te missen hoor;-) , kan ik jou toch niet aan doen!! :mickey:

Maar we gaan ook nog samen een keertje naar Kasteelsé Bossen zwemmen en zonnén he?! En nog een keertjé zo’n fotoshoot houden!!:-d Moet je mij wel wéér gaan opmaken hé! :flushed: Kan je echt zo goed hé! Die foto’s van de vorige keer zijn allemaal zo leuk:shades: !

Oeehhh, nog véél op de planning staan! :-o
Haha en dan regel ik wel wat speciaals voor de KB!! Máár das geheim :superman2: !! ← vet icoontje lól! :-d Haha, nee zeg het wel op msn;-) ! Moet je wel even vragén, anders vergéét ik het te zeggen:-p

Maar ik delete net dit allemaal wat er boven stond per ongeluk dus moest het nog een keer type! Waha véél werk… :-s Maja maakt niks:-p !

Máar gelukkig mijn buikpijn is wat minder & ga nu proberen te slapen!! Anders ben ik morgen ook vies moe;-) ! XXX LOVEYOUSO!(l)

haha ik heb in amerika laatst cheescake gegeten in een cheescake factory met mijn oom en tante.
zo misselijk waren we maar het was zo lekker, nu lust ik nooit meer cheescake haha.

xxx

Die was gewoon droog…

Erger jij je nu ook al zo aan dat kind 'ik-heb-mijn-beste-vriendin-haar-vriendje-een-blow-job-gegeven-en-nu-haat-ze-mij-terwijl-ik-niks-fout-heb-gedaan' Ik snap haar echt niet. En die reactie op jouw signature sloeg al helemaal nergens op ¬¬

OJA, toen was er zo een topic over een meisje die haar beste vriendins vriendje op straat gepijpt had, maar het was niet haar schuld en toen ging ze helemaal uit haar dak tegen mij omdat mijn signature was: ‘Drink triple, see double, act single’

Hey, Mijn moeder wil de L wel voor mij vernaaien naar een M. Zou je me willen mailen, misschien dat je hem alsnog voor me zou kunnen ophalen?? Groetjes Angela
Omdat ik geen flauw idee had waar ze t over had :')
....,,,,,,.....,,,,,, hier heb je punten en komma's waar bemoeie je je meee
omdat iemand boos werd toen ik vroeg of ze ooit had gehoord van komma's en punten

mijn gastenboek is echt saai
iemand die een leuk berichtje achterlaat? : D

SxO4 zo 02-08-09 17:50

Waar slaat diee reactiee Opp?

Not, Omdat ze vaak stoned zijnn!.,
Neej jullie dann!

& Hoesoww neem je dan alleen van die lelykee foto’s?
Jaloers ofzoo?

oja oja! en diiieeee :grinning:

CHRISTIANDIOR ma 26-10-09 22:57

Meisje meisje meisje.

Ik heb een hoog IQ (remember) dus ik begrijp ook wel dat als je geestelijk onstabiel bent, dat je dan niet echt sterk bent. Ik ben veel sterker dan jou, nu al. Dus pas maar op. Ik heb mn vriend, mn vrienden, ik heb geld, een goede opleiding, ik ben gezond, ik heb een huis en ik heb genoeg geld, wat wil een mens nog meer?
Jij maakt mij echt niet onzeker, ik lach je recht in je face uit.

Ik stalk jou niet, jij stalkt mij.
Amen.

15 jarige liep me gods te stalken :’) dacht dat ze me kon raken door mn verleden erbij te halen [wat in een gastenboek bericht stond], geweldig.

en niet te vergeten deze natuurlijk:

NTFO di 03-11-09 13:46

Was dat sarcastisch?

:rainbow_flag: