Leuke zomerjurk als je geen borsten hebt?

[i]Ik zit met een probleem. Ik ben net 15 en nogsteeds tietloos, maar ik wil zo graag een leuke jurk voor de zomer!
Ik heb dus het probleem dat ik geen borsten heb, dus alle leuke jurkjes zakken af, of er zit niks daar, zegmaar. :slightly_smiling_face: Ik heb pas nog leuke jurkjes gepast bij de H&M, maar die heb ik met een teleurgesteld gezicht terug moeten hangen…

Nu heb ik even op internet gezocht en daar heb ik een jurk bij de ONLY gezien. Die vind ik dus superleuk, maar die pas ik niet. Ze hebben maar Ă©Ă©n maat, M. Het gaat om deze jurk:

http://www.onlyshop.co.uk/shop/only-friday-dress-79851p.html

Dat is dus een beetje mijn smaak, maar ik vind die bloemetjesjurken enzo ook prachtig! :slightly_smiling_face:

Nu mijn vraag aan jullie: Weten jullie misschien waar ze leuke jurken hebben voor als je geen borsten hebt? Ik vind ze zo leuk, en ik hou ook echt van jurken.
Ik word snel jaloers als ik meisjes zie met jurken, want die wil ik ook een. :grinning:

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
xxLynn[/i]

-

heb ik ook last van :pensive: jurkjes staan mij écht niet… die vallen dan recht naar beneden, dan ben ik zo’n lange vormloze plank whaaha

zie maar als upje dus n.n dat jurkje is trouwens superleuk! ik denk wel dat je beter met bandjes kan nemen anders zakt het misschien af? x]

Het is ook nooit goed he, dan te groot, dan te klein :stuck_out_tongue:
Ja, het is maat M, dus dat pas sowiezo niet, ik heb S. Ben ook niet zo groot.

Ik heb echt al veel jurkjes gepast. En dan zie ik sĂşperleuke jurkjes, en dan moet er weer tiet in. Erg balen!

En die bandjes kan mijn moeder of mijn tante er misschien wel aanmaken, die zijn wel een beetje creatief :slightly_smiling_face:

Probeer het eens bij de kinder afdeling van de H&M en dan gewoon de grootste maat 176, wie weet dat dat past:) En die zullen vast ook wel zomerjurkjes hebben.

Hmm, als ik zo op de site kijk zit er niet echt wat leuks bij. Maar ik zal toch eens bij de winkel zelf kijken.

http://shop.hm.com/nl/sho…DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S#
[ pagina 4, 4e jurk. ]
Voor deze jurk ^^
Heb je daar echt iets voor nodig? Want zo’n soort jurkjes vind ik ook super!

Idd. Kijk op de kinderafdeling bij winkels. Klinkt kinderachtig. Maar ik zie mijn oppaskindje ( okay ze is 13, maar afgezien van dat) in jurkjes lopen waarvan ik denk, hadden zie die maar in mijn maat hahaha )

En ik denk dat je beter jurkjes met een ronde hals moet nemen, of eentje dat niet zo laag uitgesneden is =9. Of anders, boeeeiend. Gewoon aantrekken wat je leuk vind!

bij die van de h&m heb je denk ik ook tieten nodig, anders is t zo… niet compleet…:S sorry, niet hard bedoeld:)
ik heb zelf best veel voor mijn leeftijd, mr ongeveer t normale van een volwasse vrouw, dus kan ik bijna alles wel aan:D

Is 't dat je gewoon echt niks hebt? Of dat het er wel is maar klein? Anders zou je misschien nog aan een bh met opvulling kunnen denken voor dat soort jurkjes.

Men wat zou ik graag ruilen kom ik aan met me mega boobies, geen ene jurk staat mij juist weer omdat ik weer te grote borsten heb.

Uhm ja, ik weet niet maar dat je geen borsten hebt wil niet zeggen dat je ook in die maten past he. :stuck_out_tongue:

Ik heb niks en ik ben 1.81, no way dat ik in een kindermaat pas. :laughing:

BH met opvulling, goed ideeee!

Ik heb gewoon een C/D cup. Ik draag bijna alleen maar jurkjes, staat leuk.

ik zoek zelf ook nog leuk zomerjurkje :stuck_out_tongue:
upje vor jouu

Ik kan wel eens bij de kinderafdeling gaan kijken ja :slightly_smiling_face:

Nou, ik heb Ă©cht niks nee. Ofja, het begint nu pas te komen. Van buitenaf zie je het niet echt [met kleren aan dus], maar ik denk wel dat ik misschien een AA bh pas.

Uhm, ze zei zelf dat ze een maat S heeft en niet zo groot is. Dus misschien past het wel bij haar :wink:.

Niet dat ik dadelijk met dikke opvulling op school kom en dat iedereen zit te kijken van: Woow Lynn, ik wist niet dat jij zoveel tiet had, haha :stuck_out_tongue:

Maar bij de Hunkenmoller hebben ze meestal wel van die kleine BH’s met vulling he? Ik heb het alleen met jurkjes nodig…

Ben er van de week nog geweest, maar niet opgelet maar lijkt mij dat ze het wel hebben.
Vriendin van me zus heeft ook bijna niks en heeft ook altijd een mooi decolleté in shirtjes enzo dus ze moeten wel zo iets hebben.

Ik heb precies hetzelfde probleem :grin:

Ja gewoon kleine BH nemen, dat het een beetje je jurkje opvult en dat het natuurlijk eruitziet. Niet dat het lijkt alsof je met een nieuwe paar tieten bent wakker geworden :stuck_out_tongue:.

Oh excuse me dat had ik niet gezien

whaha ik heb wel wat maar niet echt veel, meestal staan jurkjes mij wel alleen ik ben ook 1.80 en dan kan ik ook niet bij de kindermaten kijken… ik heb er niet echt last van… alleen het is wel vreemd mijn zusjes heeft nog grotere borsen als ik :open_mouth: :flushed: