leuke winkels

Ik koop heel vaak kleding bij de H&M, omdat je het makkelijk kunt bestellen, het goedkoop is en je heel veel leuke dingen hebt! Alleen nu heb ik dus al heel veel van de H&M, en begin ik me er eigenlijk steeds meer aan te ergeren. Omdat er heel veel mensen daar hun kleding dus kopen. Maar die stijl vind ik wel leuk. Weten jullie misschien leuke winkels voor mijn leeftijd (14 jaar, maar geen kinderdingen ofzo) met leuke kleding, die een beetje goedkoop is? En dan wel een fatsoenlijke winkel en ook geen vintage ofzo, want daar houd ik niet echt van. (a)
Het mag ook een webshop zijn, maar kijk dan wel ff, of ze naar nederland verzenden. :wink:
alvast bedankt! (a)
& de stad het dichtste hierbij is eindhoven, maar daar kom ik niet echt vaak, want dat is ook al 3 kwartier rijden ofzo.

Heb jij onder een steen gelegen ofzo?
Er zijn tientallen winkels als de H&M…

Only, Vero Moda, Zara, Promiss, C&A, Topshop, Primark, V&D, America Today, Men at Work etc…

Tja, wat jij leuk vindt, vindt de ander mogelijk niet leuk.

Ik weet niet waar je woont en wat voor winkels je daar hebt, maar ga anders voor winkels als Only, Vero Moda, The Sting

ook is www.newlook.com leuk en betaalbaar (er zit een vestiging in Rotterdam)

Primark, Topshop (www.topshop.com), Zara, River Island, Mango, Only, Veromoda, Vila, Abercombie and Fitch en nog veel meer?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

de bershka <3
al mijn broeken zijn daarvan
en leuke topjes / shirt enzo

Ik was ff bij new look aan het kijken, maar als ik dan bijv. op een shirtje wil klikken, komt er te staan dat 'ie het niet doet ofzo? is dat bij jullie ook of ben ik de enigste? :blush:

Als ik op ‘enlarge image’ klik, doet hij het wel.

waar staat dat ?

De WE heeft ook een online shop.

welke site is dat dan?

deze

Zara, Only Vero moda , C&A , Primark, New Look, The sting , wonder Woman

Goh ik had niet verwacht dat dat de URL van de WE zou zijn. *kuch kuch*

Simpel, simpeler, simpelst. :flushed:

Volgens mij kloppen die vergrotende & overtreffende trap niet.

Ga ook eens een keer naar een vintage winkel of tweede hands. In Amsterdam heb je hele vette vintage winkels in de Jordaan: de 9 straatjes.
Leuke winkels daar zijn:
Laura Dols
Episode

xx

Ik citeer:
En dan wel een fatsoenlijke winkel en ook geen vintage ofzo, want daar houd ik niet echt van. (a)

ik vind zipper leuke winkel =D
en www.yesstyle.com
www.popasia.nl
www.kawaiiclothes.com
www.kawaiigoods.com
www.strapya-world.com
ik shop veel op internet… xD
misgien teveel :grinning_face_with_smiling_eyes:

majw, bij de h&m hebbn ze ook altijd wel leuke dingen vind ik =D

Hoe gaat het bestellen bij yesstyle? Ik kan daar uren op kijken namelijk =)

hoezo is vintage onfatsoenlijk, jaa oud topic