Leuke winkels in Verona&Venetië?

Ik ga dus volgende week op vakantie naar Italië, en dan gaan we dus naar Verona en Venetië. Ik ben er nog nooit geweest ofzo, maar ik kan nergens een site vinden met leuke kledingwinkels die daar te vinden zijn, niet te duur?
Als je in verona of venetië geweest bent, kan je dan wat leuke winkels noemen?
Vast bedankt!

Hmm zou ik ook wel willen weten. Maar volgens mij hebben ze daar niet echt grote winkels zitten. Gelukkig ga ik ook nog naar milaan :]

Ik ben vorig jaar in beide geweest, in Venetie ben ik helaas niet meer tegengekomen dan Chanel en Louis Vuitton etc. (Niet echt binnen mijn budget) en in Verona waren ook vooral heeel veel dure winkels! Maar er was wel een Breshka(?) en Pimkie. Maar als je er een hele dag de tijd voor hebt (ik had ongeveer 1 middag voor beide steden, en in Verona waren en Italianen bij, maar die hebben ons niet echt ergens gebracht, de H&M was ook niet bekend bij hun, maar die zal er vast zitten).

Misschien kun alvast kijken op internet of je favoriete winkels er zitten?

In venetië zit sowieso geen ene reed, ben er vorig jaar geweest.

Venetië (de oude stad) is denk ik niet echt dé plek om te winkelen. Je kunt er een hoop kunst en souveniers kopen, en je hebt hier en daar best leuke winkels, maar meer niet. Als je de kans hebt kun je ook nog naar Mestre gaan! Dat is zeg maar ‘Venetië op het platte land’. Ik ben er een keer geweest, en het was best leuk! ik kan me niet meer herinneren welke winkels nou het leukst waren, maar er zit genoeg!

*Ik ga ook naar Venetië volgende week, haha :slightly_smiling_face:*

Venetie ga je niets van kleding etc vinden. Ten zei je dure italiaanse merken kan betalen. Wel vind je er heeeeel veel leuke souveniers.

In Venetië zijn er niet zo’n leuke winkels, tenzij je miljardair bent. Je hebt wel alle dure winkels van Gucci, Chanel, etc.
Er zijn wel leuke kleine juwelenwinkeltjes, maar die moet je weten te vinden. Die zitten meestal wat verder in de kleine zijstraatjes.
Maar toen ik er was, heb ik eigenlijk niets gevonden…
Veel plezier! x

venetië ; kan me niet meer herinneren, maar volgens mij niet

verona ; bershka, pimkie, swatch (jup, horloges), birckenstock (als je daarvan houdt) en nog meer, maar weet het niet meer. volgens mij ook iets van lacoste ofzo en louis vuitton. maarja, beetje duur

Hee, handig dit topic! Ik vertrek vrijdag naar Venetie en omstreken =]
Weet iemand ook iets over de winkels in Chioggia (ligt onder Venetie)?

venetie is zoooooooooooooo moooi.
maaar geen fuck aan winkels
& het is zoooooooooo druk je kan over de hoofden lopen (:

& verona weet ik niet meeeer o:
was daar 3 jaar geleden ofzoo.

Rome kan je mooi winkelen. (L)

venetie is echt prachtig! erg veel kleine winkels maar ook erg duur
en er lopen inderdaad heeel veel mensen daarzo.

verona ben ik vlakbij geweest maar niet erin
maar je moet daar zeker naar het balkon van romeo & juliet gaan!
dat hebben wij niet gedaan en vind het nog steeds jammer :frowning_face:

In venetie heb je niet echt speciale winkels,
vooral veel sneaker-winkels & toeristische winkels & je hebt 1 heel groot warenhuis volgens mij!

En in Verona kan je ook niet echt shoppen,
ik weet wel dat je dat ene amfitheater hebt
& dat balkon van Romeo & Julia/Juliet,
met al die tekstjes erop! Maar qua winkels niet echt iets speciaals. :open_mouth:

Ik ben afgelopen zomer in Venetië geweest. Daar zijn geen leuke winkels, en alle winkels die ze daar hebben zijn echt duur! Venetië is wel supermooi, vooral als je daar in een gondel zit, want dan zie je alles vanuit het water (:

Is er echt helemaal geen shopstad in de buurt? Milaan is 3 uur rijden =o
En is er iemand ooit in Trieste geweest? Is dat wel iets dan?

Je hebt in bij venetie wel Lido di Jesolo,
met een heeeeeeeele lange winkelstraat!
Echt 7 km ofzo is die straat :stuck_out_tongue:
Ik weet niet waar bij Venetie je zit?
Maar Lido di Jesolo ligt erboven laat maar zeggen :slightly_smiling_face:.

Ik ga volgende week naar Sorrento,
weet iemand of daar iets is? ^^

Ben benieuwd… :rainbow_flag: