leuke winkels in emmen/almelo?

hee iedereen!
ik ga morgen winkelen in emmen of almelo, ik moet nog even met m’n zus overleggen waar.
maar zoals de titel al zegt; weet iemand nog winkels waar leuke, betaalbare kleding te vinden is?
bedankt!
xxxxxxxxxxxxx

Google.

Emmen! Ik woon daar (:
Hele leuke winkels en allemaal heel dicht bij mekaar (:
Only, Sting, Pieces/nogeenwinkelwaariknooitheenga, esprit, en nog veel meer leuke winkels (:

JustxDreaming;
ik vraag jullie mening over leuke winkels.
ik kan namelijk aan de naam niet weten of ze er leuke kleding hebben.
Blubbelbil;
echt fijn om daar te winkelen vind ik!
ja die winkels had ik ook al op me lijstje staan! (:
only en sting vind ik echt geweldig ben alleen opzoek naar iets anders…
maar bedankt!

iemand?

Emmen in Drenthe?

Hey, ik woon er ook! Nou ja, in Schoonebeek. Maar ik zit wel in Emmen op school en zulks.

Emmen: H&M, Vila/Pieces, Only, Vero Moda, The Sting, Six, Okay ofzo, Amigo, America Today, V&D, WonderWoman (voor zover ik dat als leuk beschouw. niet dus.), Tally Weijl (idem), Esprit, Bandolera, Dolcis, Basic, Takko

zoiets? en nog wel veel meer

Ik vind almelo niet echt super top.
Je hebt winkels als:
H&M, Lady sting, ONLY, Open 32, Vero moda, C&A enz.
Sieradenwinkels: Bijoux brigitte & Country wishes.

ja emmen in drenthe.
dank jullie wel.
ik hoop dat ik er wat aan heb! (:

Basic ook nog. C&A hebben we ook. er zit bij de bruna en de etos in het straatje een hele goedkope tassenwinkel (10 euro per stuk) en bij de lucardi en de trekpleister zit de glasses en gifts en die heeft zo’n beetje altijd 50% korting.
ehm verder zit er nog een schattig winkeltje voor huisspulletjes zoals kussens, kitch kitchen tassen, fotolijstjes etc. die heet de houtduif en in dat zelfde straatje zit ‘het magazijn’ daar verkopen ze uggs en kleren enzo maar wat ze er nu verkopen weet ik niet want ik heb al een hele poos niet meer gewinkelt maar dat was dus afgelopen winter.

en ohja, we hebben nu 2 okay’s (kledingwinkel) een kleine en een grote.
en een didi, vila, steps en de LEADS.

ik woon dicht bij almelo!
maar kom er niet heel vaak haha,
je hebt daar h&m, vero moda, only, coolcat en de mix (zelfde soort kleren als only enzo) en uhm, dan heb je nog etos enzo
er zijn er vast wel meer maar daar kom ik ff niet op haha.
veel plezier :slightly_smiling_face:

gaa naar emmen veel leuker groter :wink: almelo kom ik vaak maar emmen is groter en de sting is heeel erg groot daar

almelo is best wel saai, ik woon er dichtbij xD Emmen weet ik zo niet, kom ik haast nooit…

Ik woon zelf in almelo en het is niet echt een bijzondere stad om te winkelen. Maarjaa, hiet toch een paar winkels: H&M, Only, Vero Moda, Mix, Lady Sting, Country Wishes, Poco Loco(schoenen) enz. Veel plezier :wink:

In emmen is de grootste sting van nederland!
En tegen over de sting zitten pieces & vila (zit bij elkaar in) die winkel is ook leuk!
En veder zit er eigenlijk alles. zal wel even de straatjes bij langs denken…Sla wel wat over misschien.
Je hebt: Six, bakker bart, phone house, pronta(leuke schoenen winkel), van haren, blokker, only, vero moda, jack&jones(niet echt voor meiden), h&m, c&a, etos, kruidvat, burger king, hema, leads(is ook leuk), steps, schoenen reus, takko, coach, cool cat, wonder woman, etc. etc. zo kan ik nog wel even bezig zijn…

En om even een drankje te doen is de brasserie leuk. (tegen over de hema)

idd je kunt beter daar heen gaan,
almelo is niet heel leuk om de hele dat te winkelen

heel leuk al deze reacties!
omdat mijn moeder niet te ver weg wil gaan we naar emmen/almelo
emmen is inderdaad groter maar daar kom ik ook echt heel vaak.
dus even overleggen, en ik denk dat het uiteindelijk emmen wordt.
heel erg bedankt voor jullie hulp!

Ik zou zelf nog een paar km verder rijden en naar Enschede gaan. Daar heb je iig meer winkels dan in Almelo. En is vast ook leuker dan Emmen…

@LeTigre
Het verschilt niet in winkels, op de Bijenkorf na, en in Emmen is het wat compacter dus je hoeft niet zo te zeulen (: Vind ik persoonlijk…

Ik vind dat het wel degelijk verschilt qua winkels. En vooral de inhoud er van. Zo vind ik de H&M in Almelo echt geen zak aan. Die in Enschede is veel uitgebreider. Maar het klopt wel dat het allemaal zo uitgebreid is in Enschede… In Almelo heb je dan weer gewoon een grote straat waar alles aan zit en Emmen dan wss ook (;