Leuke winkels in dusseldorf?

Deze winter ga ik naar Dusseldorf, en weten jullie er nog wat leuke winkels (ik bedoel geen kleding winkels) ? Of leuke dingen die je kan doen?

Ik vind Düsseldorf echt ontzettend leuk! Er zijn veel winkels, maar wel voornamelijk kleding. Ook zitten er meerdere kerstmarktjes en overal staan wel kraampjes met eten en leuke prullaria :’)

Ik ben echt heel vaak in Düsseldorf geweest (ook voor het vliegveld), maar ik heb werkelijk geen idee hoe die winkels daar heten, maar er zijn inderdaad leuke winkels en kraampjes daar. Oh wacht één winkel kan ik mij herinneren, kik heette het volgens mij, maar daar is niet echt iets leuks te vinden denk ik (tenminste, dit is dan weer mijn persoonlijke mening).

Ik ga ook naar Düsseldorf dus ik vroeg me hetzelfde af :stuck_out_tongue: Ben vaker op de luchthaven geweest maar nog nooit in de stad zelf. Ik houd best van kleding enzo, maar ben meer van de beauty en makeup! Dus als iemand nog tips voor mij heeft, laat het me weten :stuck_out_tongue:

Nouja je hebt inderdaad mooie kerstmarkten in Duitsland! Maarja ik weet niet wanneer je in de winter gaat. Gewoon op onderzoek uitgaan. Dat is leuker dan je rot zoeken naar winkels.