Leuke winkels in Den Haag

heei! Ik ga morgen naar den haag en vroeg me af of jullie misschien nog een paar leuke winkels weten? (dus kom niet aan met de H&M, want daar was ik zelf ook wel achter gekomen ;p)
Bedankt!

Den Haag heeft vooral de standaardwinkels die elke stad heeft eigenlijk.

Ben ook benieuwd. Ik ga zaterdag in Den Haag winkelen.

niet een die ik echt zou moeten bezoeken?

Ben er pas een keer geweest. Maar wil er nog heel graag een keer naar toe =D

Nutteloze post verder

het ligt eraan waar je van houdt.
je hebt de schoolstraat, waar de funkie house zit en nog meer skate- achtige winkels, schuin tegenover de new yorker ongeveer.
je hebt tja zara, vero moda, only, bershka, 2x claires, men @ work, high tech (beetje alternatief-achtig), h&m 1 voor lingerie, 1 gewone, en 1 gewone en divided, new yorker, goedkope winkels die ernaast en er tegenover zitten, v&d, bijenkorf, sascha etc. al die standaard winkels zitten er wel verder is denhaag niet veel bijzonders, the sting zit er ook nog en als je de schoolstraat uitloopt en je gaat naar rechts (volgens mij) en weer wat verder loopt dan kom je in een winkelstraat waar ze wat kak-achtige kleding verkopen de duurdere merken.
verder heb je nog wel een straat als je langs de bram ladage loopt & de claires en oversteekt daar zit the sting en nog wel wat winkeltjes.

ik vind denhaag niet veel aan omdat ik er zowat elke week kom, maar als je er voor 't eerst bent dan kan 't best leuk zijn hoor :] :stuck_out_tongue_closed_eyes:

ik kom er niet voor het eerst ben er al 10 keer geweest ofzo ;p dus die winkels ken ik allemaal al. ik wilde meer nieuwere, vintage ofzo?

vintage, niet echt in de winkelstraat voor zover ik weet 8D
kan je dan niet beter rotterdam proberen?
daar hebben ze wel wat meer vintage winkels toch :ö
je kan misschien wel wat vragen daar in denhaag, die daar moeten dat wel echt weten hoor :] & een beetje rondstruinen in de naastgelegen straatjes ofzo maybe dat je dan wat vindt :stuck_out_tongue:

& maybe je titel wat duidelijker ‘leuke winkels in denhaag’ zegt niet echt iets over dat je persé vintage winkels wilt *en het staat ook niet in de uitleg, daar valt niet aan op te merken dat jij niet weet dat al die winkels die ik zonet opsomde in denhaag zitten ( oke de h&m maar elke idioot weet dat in elke stad wel een h&m te vinden is ^^)
niet aanvallend ofzo hoor, maar misschien wat duidelijker dat je naar vintagé winkels zoekt etc. :wink:

Er zijn niet al te veel vintage winkels in Den Haag…
Ik heb er inelkgeval een ontdekt en dat is een half uur lopen vanaf centrum Den Haag.

Maar je moet inderdaad Funkiehouse bezoeken.
En een winkel die iets met Heaven heet ( wete niet precies hoe het heet)
Als je bij het pleintje van de Bart Smit bent dan zie je een grote donkeren winkel met een doornenkrans erop. Daar heb je echt superleuke kleding ( maar de prijzen zijn wat minder leuk). :’]

Ik ben ook op zoek naar een vintagewinkel in Den Haag, misschien is er een gekomen in de bijna 3 jaar die tussen de laatste reactie & mijn reactie inzit? :’)

Dit stond laatst op beautygloss, vintagewinkel heet Penny Wise.

Link:

Als je weet waar amazon en newyorker zijn, daar tegenover hebben ze een winkeltje met hele mooie hakken moet je echt is kijken!

@VAMPIREzombie die winkel met de doornenkrans is de Gsus.