Leuke winkels in Breda?

Weten jullie nog leuke kleding/schoenen winkels in Breda want daar ga ik zaterdag naartoe!

Breda heeft eignlk alleen de standaart winkels :S maar is wel ontzettend gezellig! ga zeker een terasje pakken op de grote markt als de zon schijnt, en loop langs de nieuwe gracht.

Maar echt speciale winkels, weet ik niet.

Ja er zitten vooral standaard winkels
Zoals de h&m, pimkie, mango en de zara. Tegenover de mango zit de men @work en daar achter zit een klein overdekt stuk. Daar zitten wel wat apartere winkels met wat apartere merken enzovoorts. Dus dat is miss een idee. En waar de groto H&m zit en de bodyshop (die zitten ook in een overdekt stuk maar dan groter en twee verdiepingen) daar zitten ook leuke winkels en een superleuk sieradenwinkeltje!.
En als je in die grote overdekte stuk gaat waar ook de h&m zit en helemaal doorloopt naar achteren en daar er uitgaat kom je in een straat met ook nog een paar leuke winkels! (bijv een supervette sneaker winkel met echt apparte sneakers)

Ik hoop dat het een beetje duidelijk was:P

Breda is inderdaad erg standaard.

bedankt :grinning:

breda is echt supergezellig!
Dept is erg leuk voor kleding
voor leuke sjaals en spulletjes voor op je kamer moet je naar t sas gaan, dat is een plein waar le cadeau aan het begin zit, op het plein zelf zit ook een heel leuk winkeltje waar ik de naam even niet van weet.

Breda is echt supergezellig <3.
Wel standaard.

Oke, ik woon in breda en ga zo’n elke week, naar de stad, al is het maar om een broodje bij subway te eten [ subway verslaaft… ]

Maar, je moet door de houtmarkpassage lopen, en door de barones… en gewoon door de stad zelf natuurlijk. :wink: