Leuke winkels gezocht!

Hallo,

De laatste tijd vind ik op de mainstream (web)shops alleen maar zwart witte saaie ‘normale’ shirts en ik kan geen leuke (web)shop vinden die kleurrijke en vrolijke dingen verkoopt. Heeft iemand een idee waar ik dat soort dingen kan vinden?

missguided, american eagle outfitters, hollister, abercrombie, costes, brandy melville, subdued, topshop etc. etc. etc.

Asos, stradivarius, Forever 21, New look en H&M… Dat zijn winkels waar ik vooral bestel.
De fysieke winkels waar ik graag kom en waar ze leuke vrolijke dingen hebben: Primark, H&M, Pull and Bear, Berschka, Hema, Action.

Action en Zeeman hebben soms ook echt hele leuke dingen, je moet het goed in de gaten houden. Maar als je goed zoekt of geluk hebt kun je bij de action echt leuke jurkjes en topjes scoren. Verwacht geen topkwaliteit maar voor dat geld is het wel echt goed.

Esprit

bershka is een hele leuke winkel, hier verkopen ze veel verschillende kleren. niet alleen zwart-witte kleren, maar ook veel kleur en leuke maar ook aparte prints. ik koop hier ook regelmatig mijn kleding.

Ik zelf vind Boohoo, H&M, Topshop, Asos, Elise Store, Esuals, Most wanted, Forever 21, Pull&bear, The Sting en Tally weijl erg leuke winkels, deze hebben ook allemaal een webshop. Verder vind ik de New Yorker ook een hele leuke winkel, maar deze heeft helaas geen webshop.

De winkels waar ik altijd kleding koop zijn: Bershka, Primark, H&M divided, Stradivarius, The Sting, Forever 21 en Pull and Bear :slightly_smiling_face:

Ik vind Only, Lola en liza soms wel intressante dingen hebben