Leuke winkels Chersonissos

weten jullie of chersonissos leuke winkels heeft? en zoja, welke? :flushed:
heeft kreta uberhaupt leuke winkels?

ik zou geen idee hebben xD dacht dat ze daar alleen maar café s haddenxD. Ik ga dit jaar niet naar Chersonissos, ^^wel over gedacht :stuck_out_tongue:
WHAOW wat een nutteloze reactie lol, beschouw het dan maar als een upje :slightly_smiling_face:

ik ga er trouwens niet heen om te party-en enzo hoor haha. het kan er ook gewoon leuk zijn voor andere toeristen volgens mij.

up? :stuck_out_tongue:

tis geen winkel stad, je hebt wel allemaal leuke souveniers winkels en ook winkels met fake merken maar zeker geen hm’s , zara enz…

Veel souvenirshops, maar ze hebben als je goed zoekt in sommige winkeltjes hele leuke dingen. In Chersonissos is het een lange straat, best leuk om een keer heen te gaan…

ik heb geen 1 leuke kledingwinkel gezien…
alleen heel veel winkels waar ze bont verkopen…
maar dat snapte ik niet echt haha
warm weer en dan bont?
maargoed.
geen h&m oid.

thanks iedereen!
weet iemand nog of er ergens anders op kreta leuke winkels zijn? :flushed:

Ze hebben daar ook heel veel 1,50 winkeltjes waar ze best leuke dingen verkopen. :wink:

heraklion (hoofdstad) sowieso, in chersonissos zelf hebben ze (net zoals in bijv. turkije) winkeltjes met souvenirs maar ook winkeltjes met nepmerken of gewoon leuke jurkjes. Welk hotel ga je? Ik zat in Pela Maria, gewoon midden in het centrum van Chersonissos, kwartier lopen naar Starbeach en kwartier lopen naar Barstreet! perfect was dat (: En wanneer ga je? xd

voor het echt winkelen moet ja naar Heraklion, Rethimnon of Chania (de 3 grootste steden)

in Chersonissos zitten zoals hier boven staat, veel nep kleding winkels, 1,50 shops en zulk soort dingen. Verder kan je naar Stalida (plaatsje er naast) maar das eigenlijk hetzelfde en kleiner… Malia (plaatsje naar Stalida) kan je opzich ook wel leuk winkelen vind ik…

je moet wel weten, dat je bij ALLE winkeltjes gewoon moet afdingen en niet moet schamen, want ze vragen natuurlijk belachelijk hoge prijzen omdat ze denken dat toeristen dom stom en achtelijk zijn… (wat de meeste ook zijn want ze kopen het voor de vraagprijs zoals ze het in eigen land gewend zijn)

verdere vragen, note me maar of berichtje op profiel, want ik ga elk jaar naar kreta (Stalida)

iedereen bedankt voor de goeie tips (: