Leuke winkels Arnhem?

Heee.
Ik ga donderdag naar Arnhem even shoppen.
Maarja ben er dus nog nooit wezen winkelen, weleens geweest maar verder niks, dus ik ben er niet echt bekend.
Waar liggen bijv. de H&M, Zara, Bershka enzo?
EN ik wil ook sneakers gaan halen dus waar ligt Sneakers, The globe, frisco, Britain etc?
En zijn er nog kleine, leuke onbekende winkeltjes daarzo?
Of te wel vertel me alles over Arnhem hihi :wink:

Alvast bedankt :grinning:

als je vanuit het centraal station naar het centrum loopt, wijst het zich allemaal vanzelf. als je de hoofdstraat inloopt kom je na 30/40 meter op een kruispunt met de Mac en de H&M (geweldig filiaal! eerste verdieping is meer blije kleurtjes, tweede verdieping wat ‘‘stijlvoller’’ naar mijn mening). als de bij de H&M links de weg inslaat kom je langs de ONLY, Zara, Mango, Men@Work etc… als je bij de H&M rechtdoor gaat kom je langs Britain en de Sting, en loop je het centrum uit. Verder is het centrum niet zo heel enorm dus als je wat rondloopt vind je alles wel.

[b]Al je voor sneakers zoals nike’s wilt gaan kun je naar de Pro Sport, daar zijn er volgens mij 3 van in Arnhem, & Coach & footlocker.
Ook vooral naar het Musiskwartier gaan (gebouw overdekt) Daar in & omheen zitten wel de leukste winkels vind ik :wink:

Veel plezier alvast! x3[/b]

Arnhem is helemaal niet zo groot, dus alles ligt nog wel redelijk dicht bij elkaar vind ik. Je loopt er allemaal vanzelf langs als je de winkelstraat inloopt.

Is er een Bershka in Arnhem?

Er is geen Bershka.

Ik ga binnenkort ook naar Arnhem(moet naar ArtEZ, toelatingsexamen), dus ik moet mijn uren waarin ik niks doe even vullen.
Dus kom maar op met de eventuele skate, street en, als je die weet, actionfigure/strip winkels.

Zara <33

AmercanToday Ofzoo !! KronenBurg of Stad… Zo Harde winkel :astonished:

Bijou Brigitte (sieradenwinkeltje)

Ohja en de claire’s is ook super! :grinning:

Oeh, Arnhem. Daar ga ik minstens 2 keer per week winkelen. Als je de V&D hebt gevonden, dan zit daarachter de H&M, de C&A, de New Yorker en men_at_work en als je verder doorloopt naar de “hoofdstraat” zit daar de Zara. Als je dan nog verder doorloopt zit op een hoek een winkeltje met allemaal schoenen, een aanrader. Veel plezier alvast. :slightly_smiling_face:

Zara/H&M/zijstraat koningstraat/musiskwartier/brassa voor leuke cadeaus/bon bini voor goedkope tassen etc/america today/achter de bijenkorf heb je exclusieve winkels zoals gsus etc), als je in het midden bent, moet je vragen naar de bibliotheek, daar in die straat heb je ook leuke dingen.

jullie vergeten een paar vette winkels
ja als je voor de H&M en HEMA staat zijn links inderdaad iets meer de winkels die je eigenljk overal hebt :stuck_out_tongue: om het zo maar te zeggen, als je dan rechts gaat heb je The Globe, Frisco, Tribute.
Dat zijn gave winkels, vooral THe GLobe is mijn favoriet :grinning:
bij de Frisco hebben ze volgens mij alleen jongens dingen, maar sneakers kan je daar zeker wel vinden ! :grinning:

Waarom ga je helemaal naar Arnhem voor H&M, ZARA en Berschka.
Die heb je overal, en het assortiment is gewoon hetzelfde hoor…
Snap dat nooit, ga je eens keer in andere stad winkelen, ga je naar exact dezelfde winkels. What’s up met dat? :S

Ben er vandaag geweest.
Alles is hetzelfde.

The Globe vind je als je na de Mc Donalds rechts gaat, dat is zeker een leuke winkel! Verder kun je de meeste winkels wel zo vinden. Zo groot is t nou ook weer niet.

De superduper is wel leuk natuurlijk
Leuk vintagewinkeltje met kleding, tasjes, oorbellen, schoenen
&& sinds kort verkopen ze kleding van nog onbekende ontwerpers.

als je vanuit de winkelstraat naar de halfords loopt (tussen HEMA&MAC door)
dan kan je bij de fietsenwinkel links een straatje in.
En daar zit ie. Heerlijk om daar mooie orginele oorbellen te halen :slightly_smiling_face:

Verder zit gewoon bijna alles qua standaart winkels er.
Het is gewoon 1 grote lange winkelstraat met een aantal zijstraatjes.

ik vind de london (veel alternative dingen en skate dingen en stuff) en de claires de leukste winkeltjes in arnhem (ik ga er elke week wel een paar keer heen, ik woon er dus tja xD) ik hou van arnhem :wink: ik ben het echt met “de beste binnestad van nederland” eens ^^ n_n

zit er nu wel of niet een bershka in arnhem? ^^ ik ga er namelijk morgen heen.