Leuke weddenschap

hee dames!

ik zit met een (soort van) vriend van mij een weddenschap te bedenken, alleen we weten er geen een, dus mijn vraag aan jou is:
Weet jij misschien een leuke weddenschap? :grinning:

oja, het gaat om 10 euro!

IK KAN MEER CHOCOLADE ETEN DAN JOU:D

wedden? :’)

meestal is het toch dat je een weddenschap hebt en daarbij een prijs bedenkt…
Want je wed alleen als je zeker bent van je zaak lijkt me… dus dan moet je toch eerst weten waarover je wed voordat je geld inzet?

haha slim :stuck_out_tongue: ja eerst eigelijk de weddenschap zoals hierboven (a)
uhm,
ik wed dat ik langer mijn ogen open kan houden dan jou :stuck_out_tongue:
nee ok ik ben inspiratieloos.
Maar misschien kom ik nog wel op 1 :slightly_smiling_face: ghehe dan wil ik ook weten wie gewonnen heeft :slightly_smiling_face:

haha, ja dat is waar! alleen het is niet zo super serieus ofso. Het is gewoon voor de gezelligheid/plezier… :slightly_smiling_face:

ik kan langer met mijn blote kont in sneeuw zitten dan jij (oke slipje)

krat bier

Dat zei ik ookal, alleen hij zei dat het niet eerlijk zou zijn, want hij slaapt in het weekend maar 5/6 uur :stuck_out_tongue:

Alle weddenschappen gaan om een krat bier. Sowieso.

up :slightly_smiling_face:

Ik kan meer slagroom op als jij!

Ga beide naar een andere winkel en zoek beide iets uit voor 3 euro.
Dan moeten jullie beide er zoveel mogelijk geld vanaf pingelen. Is lastig, maar mogelijk.
Als bewijs neem je het bonnetje mee. Om te kijken of niemand vals speelt moet je iets kopen waar een prijskaartje aanhangt met de prijs erop.

Ik heb dat ook eens gedaan met een vriendin. Ik heb van mezelf een hele lichte huid, ik had me dik aangekleed en deed alsof ik pools was. Super grappig. Dan wat brommen dat je maar 2 euro hebt en dat je toch dat ding wilt hebben… wat pools mompelen tussen door… so grappig.

‘‘Ik kan meer met jongens zoenen op 1 avond dan jij’’

( ': nee doe maar niet (oh zie nu pas dat het een vriend is XD haha)

‘‘Ik kan meer rondjes rennen dan jij’’

:stuck_out_tongue:

@Bertlover dat lukt nooit
bij ons althans niet (werk bij een drogist) heb je geen geld? of te weinig? dan niet

heb ik gewed;
je mag zolang dat woordje niet zeggen,
en dan wie het dat het langst volhoudd.
ik had het na 2minuten al gezegt. ;l

HAHAHHAHAHAHA. +1 voor jou!

wie het eerst 72 mini-snacks opeet, en je mag 1 iemand anders in je team kiezen
haha hadden wij gedaan, dan moet je dus per persoon 36 snacks en dat is veeeeel :stuck_out_tongue: maar wel supergrappig want je wil allebei geen 10 euro verliezen!

koop een paar van die zakken met twix,bounty etc.
verdeel het eerlijk…
en dan wie het het snelst op heeft!