Leuke vriendinnenactiviteit.

Hoi ik heb een vraag. Mijn vriendinnen uit Groningen en Twente komen in augustus logeren bij mij in Amsterdam. Ik wilde met hun naar dr. Fish gaan, maar dat is best wel duur. Ik wilde vragen of jullie miss nog een paar leuke ideeën hadden wat ik met hun kan doen behalve shoppen want dat gaan we al doen :p.

je zou een dagje sauna kunnen doen bij een zwembad in de buurt, en daarna chillen in het zwembad meestal zit die prijs er bij in.
uitgaan?
samen koken en daarna horror avond of love movies avond?

Jaa dat is leuk bedankt!

Gourmetten! :slightly_smiling_face: Ik ga binnenkort ook gourmetten met vriendinnen.

naar de Amsterdam dungeon is zeker een aanrader:)! twee uur lang griezelen in een super groot spookhuis :wink:

Een beautynamiddagje misschien? :slightly_smiling_face:
Dan kan je verschillende leuke dingetjes
doen zoals; nagels lakken, gezichtsmaskertj,…
Doe ik ook altyd met myn vriendinnen en is echt
superleuk! (:

een filmavond houden met vriendinnen met chips popcorn en cola en sinas

Als het nog hetzelfde is als vorig jaar; niet gaan. Echt totaal niet eng, niet eens een beetje.

Die Amsterdam Dungeon heeft mij nachtmerries bezorgd! Nee serieus, ineens kwam er uit een doek een enge heks in me nek schreeuwen. Ik vond het best creepy hoor.

Je kunt tienertour doen. Daarmee kun je 3 dagen binnen een bepaalde periode met de trein heel overal in NL voor maar 33 euro. (zoek maar op op google) Je kunt bijv. naar scheveningen gaan en een surfles ofzo nemen. Is heel leuk en gezellig!

hmm, maar misschien wil ze ook wel haar vriendinnen juist amsterdam laten zien? ik heb ooit met mijn moeder toen nog gewaterfietst in amsterdam over de grachten, dat is echt een aanrader!