Leuke verkoper, wat nu?

Hey!

Vorige week zaterdag ging ik met mijn broer kerstinkopen doen en we gingen naar een Game winkel. En daar werkt echt een super leuke jongen! We hebben lang naar games gezocht en hij hielp mee. Hij was echt heel aardig en hij lacht echt super schattig! Volgensmij ben ik echt verliefd, want ik moet steeds maar aan hem denken. :grin:
Vandaag ben ik weer even langs gegaan en hij zei dat hij me nog wel herkende van vorige week…
Nu zou ik graag z’n naam willen weten en misschien iets als een date met hem regelen… Maar hoe zal ik het aanpakken? (misschien heeft hij al een vriendin?!)

vraag hem of hij je bij die ene game wil helpen waar je maar niet verder mee komt…

haha, je kunt altijd kijken of hij een naamkaartje op heeft, dat hebben de meeste mensen toch wel?
en anders kun je altijd proberen te zeggen; ‘heet jij jan?’ ;p

zinloze reactie, hier heb je vast niks aan. ;$

succes!

Je bent niet verliefd
je vindt hem gewoon leuk
dat is 1 (je kent hem verder niet eens)

Ga gewoon weer langs, en knoop een gesprekje met hem aan
eventueel over een game
lach lief, en flirt een beetje (BEETJE en niet een beetje boel)

Dat is echt een leuk idee! dan vind hij het of grappig, of hij heet echt jan haha. Je moet gewoon naar een of ander spelletje vragen (een keer gul zijn naar je broertje xd) en tussendoor gewoon heel spontaan vragen of 'ie jan heet… En dan maar hopen of hij na jou grap weer wat aan jou vraagt, en niet meteen door op het game-ding…

hahaha oke k heb percies tzelfde dus k ga dit volgen ;p

Ga gewoon regelmatig langs en praat een beetje over koetjes en kalfjes en dan moetje opeens zeggen niet waar … ? hoe heet je eigenlijk?
Of vragen waar hij woont of naar school gaat? Maar zeker héél vaak langs gaan. …

Haha, echt heel slim van mij… maar ik kwam laatst het bonnetje tegen waarop helemaal onderaan stond door wie je was geholpen, en daardoor heb ik zn naam al gevonden waardoor ik ook zn hyves/facebook heb kunnen vinden. (:

Haha ik hoor het mezelf al zeggen, is dat niet een beetje overschut?

en toegevoegd??

Voeg hem toe op hyves :grinning:

• ben benieuwd hoe dit afloopt, je moet ons wel op de hoogte houden!

haha komt het niet vet stalkerig over als je 'm toe gaat voegen xD

idd!

Oja natuurlijk, staat meestal op het bonnetje. Heeft hij je ook geaccepteerd ? :grinning:

Hahha als je hem nu al toevoegd vind ik het wel stalkerig, maar als je gwoon nog een x gaat winkelen en dan weer leuk contact hebt kan je het best doen toch ):

ik weet niet of het echt stalken is. Je dwingt hem tot niks opzich, hij kan altijd nog de uitnodiging weigeren toch?
ik heb ook een jongen ontmoet ergens, we hebben elkaar eigenlijk niet eens gesproken maar ik wist wel zijn naam. dus heb hem gewoon toegevoegd met het idee; ‘‘ik zie wel wat er gebeurd’’.
En nu heeft hij mijn msn gevraagd omdat die toch wat meer over me wil weten.

dit wil niet betekenen dat elke jongen zo denkt en is, maar proberen kan altijd :relieved:

Heb dat ook ooit eens gedaan van dat heet jij Jan gedoe, alleen gebruikte ik Albert als naam :] Vond hij wel grappig, verder wel afgesproken enzo maar is nooit iets gebeurt.

verkopers doen meestal heel erg aardig om een product te kunne verkopen duss misschien dat je verkeerde hoop hebt gekregen??
wacht het van hem af doe aardig enzo en flirt een beetje maar wacht af dat hij naar je toe komt om je num ofzo te vragen en daarna kan jij hem alsnog uit vragen
xx

Jammer dat ze niet meer reageert, misschien is ze wel zó in love dat ze ons vergeten is, of ze heeft een relatie met hem!

Hahah nee dat zal wel net. Ik ga ook volgen als ze nog reageert.