Leuke Vakantieboeken

Deze zomer ga ik 3 weken naar Zuid-Frankrijk en ik lees dan altijd erf veel. Dit jaar neem ik hoor het eerst mijn e-reader mee, en ik ben nog op zoek naar lekker veel boeken om te downloaden. Het maakt me echt niet uit welk genre of welk thema, dus ik hoop dankzij jullie veel nieuwe leuke boeken te ontdekken, kom maar op met die titels! (:
(ik heb dit topic ook bij Media geplaatst, wist niet precies waar hij hoorde)

De edelsteen triologie is erug leuk!!! (robijnrood, safierblauw en smaragdgroen) van Kerstin Gier. En pretty little liars van Sara Shepard.

Weet niet of je van horrors houdt, maar ik ben VERSLAAFD aan de boeken van Stephen King. Hij schrijft echt heeeeerlijk, en zijn verhalen zijn steeds weer leuk en anders. Ik ben een bookaholic (a la 1 boek van 500 blz per 3 normale dagen) en ik lees niets anders meer dan zijn boeken sinds ik voor het eerst een boek van hem las 2 maanden geleden. Hij heeft er tientallen geschreven, dus je bent er wel even mee zoet.

^Ik houd van horror maar Stephen King vind ik echt zo saai als maar kan, haha.

Ik vind Zielen van Stephenie Meyer echt ontzettend leuk. Verder de boeken van Nicholas Sparks (o.a. The Notebook, Dear John) en Sophie Kinsella!

Boeken van Jill Mansell, gewoon lekker romantisch en grappig! soms voorspelbaar, soms onvoorspelbaar, maar wel altijd een mooie einde :heart: meedere verhaallijnen door elkaar zodat het niet te saai word

De boeken van Virginea Andrews, zij is echt heel goed!
Voorbeelden; Dawn-serie, Ruby-serie en de weeskinderen serie.

voor meer meiden jongvolwassenen/tieners boeken raad ik de volgende boeken aan:

1. net zoals ilovemybb raad ik de edelsteentrilogie aan, heel leuk!
  2. de pivé serie van kate brian, erg leuk en spannend!
  3. de mathched boeken van ally condy.
  4. de hush hush boeken van becca fitzpatrick, een donkere fantasy roman voor was afwisseling.
    5. natuurlijk de hongerspelen serie, veranderd je leven serieus!.
    verder raad ik de waterspuwer van andrew davidson aan, die raad ik aan iedereen altijd aan, een erg mooi boek en sowieso zeer spannend met veel mooie verhalen tussendoor!!
    verder als je leuke boeken wilt lezen die het thema ‘vakantie’ hebben raad ik ‘mijn reis met jake’ van morgan matson aan, heel leuk boek, en ‘the summer of skinny dipping’ van amanda howells. dat zou wel genoeg moeten zijn denk ik. zelf lees ik graag en lees dus ook heel veel. als je nog vragen hebt kun je ze gewoon stellen :wink:

Misschien kun je eens kijken op www.readabook.nl ? Nee, dit is geen reclame… ook niet mijn site overigens. Maar ik heb hem eens opgeslagen, ook met het oog op mijn vakantie :slightly_smiling_face:

Mij lijkt de Hongerspelen ook wel wat.

de serie van de hongerspelen is heel erg goed ! echt lezen ja !

In wat voor opzicht veranderd je leven volgens jou dan? Na het lezen van de hongerspelen…

houd je ook van standaard? ik lees ook echt veel ( minstens 2-3 boeken per dag in mijn vakantie :slightly_smiling_face:) maar ik haat francine oomen enzo, en daarbij ook de hongerspelen. ik raad je de boekendief van mickael zuszack of ik weet niet hoe je het schrijft maar die iig, en de inkt trilogie van cornelia funke, dan brown, simone van der vlught is ook goed. uhm… milou van der horst is wel redelijk, schuldig van amy efaw, noorderlicht trilogie ( 1500 + pagina’s, ik ben halverwege gestopt en dat zegt veel maar jij kan het wel leuk vinden) van philip pullman, gone,… wacht hoe oud ben je eigenlijk?

up!

Hier dezelfde vraag, ik vond de hongerspelen ontzettend mooi, iemand soortgelijke boeken? x

http://forum.girlscene.nl…eken/list_messages/199910

up deze maar en er staat ook al een riedeltje boeken.