Leuke uitgaanstop/shirt

Heehee,
ik ben op zoek naar een nieuwe top/shirt voor het uitgaan, ben mijn oude shirts hartstikke zat.
maar, ik kan nog niet echt iets leuks vinden…
Weten jullie iets(niet te duur, 't liefst in winkels waarvan er meerdere in ned zitten, of webshops…)
En wat dragen jullie altijd?

weetikveel h&m ofzo? new yorker? zara? bershka?

Ja weet ik ook wel, daar kijk ik ook altijd, maar heb nog niet echt iets leuks gevonden, dus ik dacht misschien weten jullie iets leuks, die winkels ken ik wel allemaal maar ik zoek gewoon echt even een leuke top en ik heb geen idee.

bij coolcat/wonder woman hebben ze altijd leuke topjes en jurkjes.
ook voor het uitgaan

Coolcat en wonderwoman… Hoezo tacky? :’)

Topshop, ASOS etc. misschien? Voor apartere dingen zo ik gewoon even googlen/ebayen.

Ahja, ja ik hou ook niet zo van coolcat enzo…
Maar, ik ben niet zozeer op zoek naar een winkel maar gewoon een soort top ofzo, ik vroeg me gewoon af wat jullie nou vooral aan doen, wat is leuk? Meestal draag ik gewoon een hemdje maar ik zou graag eens wat anders willen.
(en vanuit het buitenland bestellen is ook eigenlijk niet echt een optie)

ieeeell

Wat nou ieeeell?

Oh goed zo!
Daar hebben ze idd wel leuke uitgaans topjes, zo moeilijk is dat niet hoor (;

coolcat= uitgaanstopjes-voor-één-keer

En dat zoek ik dus niet…

ik heb bij de sting een super mooie top gekocht hij is blauw en aan der onderkant zegmaar wat straker en op mijn linker schouder zitten heel veel palletjes zegmaar in een soort bloem geborduurd en op me rug zit nog een klein “gat” (kan het niet uitleggen) maar je ziet zegmaar me bh bandje neit want het komt nog net daarboven.

maar ik vind een top met palletjes heel leuk voor uitgaan, en gewoon een zwart topje met een leuke sjaal vind ik ook leuk!
of met een leuke ketting ofzo
of gewoon iets apparts, kijk gewoon bij de h&m of sting of vero moda :wink:

haha idd, ik vind het meeste wat bij de coolcat hangt ook wel ordinair maar als je goed zoekt zitten er echt ook wel normale/leuke dingen tussen. elke winkel heeft wel wat leuks; er zijn zoveel kleren!

idd, maar voor uitgaan niet!

Nee? Ik weet niet, iets anders nog? Wat voor soort dingen hebben jullie altijd aan dan…?

Ik leen altijd dingen van mijn zus :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha, sja dat gaat voor mij niet op…

Clockhouse
Ik ging erheen omdat ik desperate was, en ik vond het perfecte topje voor 5,- !!

vind ik ook maar ik heb laatst 2 topjes bij C&A gekocht het ene topje was maar 6 euro en die ander 9.95 je kan ze ook als jurkjes gebruiken:D

hmm ook voor uitgaan vind ik het superordinair :stuck_out_tongue: