Leuke trainer op de fitness, o wat is sport opeens leuk=)

Sinds kort hebben we een nieuwe trainer op de fitness. We hebben al een paar keer best wat gepraat ook over persoonlijke dingen en het klikt eigenlijk best goed. Vind hem echt super :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ben niet iemand die zo 123 op een jongen afstapt dat vind ik gewoon moeilijk. Hoe kan ik ervoor zorgen dat we misschien toch een date of iets krijgen??

Iemand tips of tricks?

heel onschuldig vragen of hij je wilt helpen met trainen en zo nog meer aan de praat raken en uiteindelijk vragen of hij met je uit wilt?

Oehw, een trainer op fitness, leukkk! Ik zou inderdaad ook gewoon vragen of hij je wilt helpen met een oefening, dan mislukt hij stiekem & zo val je in zn armen Hmm, dat klinkt wel heel appart. In ieder geval, geef een leuke “hint” aan hem, over hoe mooi & gespierd zijn lijf bijvoorbeeld wel niet is, als je dat tegen een jongen zegt… :ok_woman: ( ik merk genoeg aan jongens, dat als je ze daar over een compliment geeft, dat ze dat wel leuk vinden, hihi ) good luck ! :four_leaf_clover:

Vraag aan hem hoelang hij moest fitnessen voor dat mooie lichaam van hem, haha. ;p

Ga gewoon veel met hem praten! of maak een soort opmerking die een hint geeft dat je buiten de sportschool ook wel hulp kan gebruiken met sommige oefeningen of dingen. :]

En je wilt natuurlijk wel een beetje sportief overkomen (weet niet hoe sportief je bent :stuck_out_tongue_winking_eye: ) dus misschien extra hard gaan trainen?

Succes iig!

eerst even afwachten en nog meer praten enzo,m kijken of hij ook interesse in jou heeft, en als je dat zeker weet gewoon al je moed bij elkaar rapen en het gewoon vragen. maar denk er wel aan hij is je trainer en als die je afwijst moet je nog wel met hem gaan trainen eh, dus er is wel risico;p maarja als je het niet probeert kom je het ook nooit te weten ;d

Ik zou eerst even wat meer praten, misschien is hij wel gewoon een heel sociaal persoon (da’s mijn fitness trainer ook) en zit er verder niks achter? Misschien heeft hij wel een vriendin, handig als je daar eerst achter komt dan dat je jezelf vernedert.