leuke tekst op tshirt

heei k ga in juli op vakantie naar Spanje met vriendinnen maar we weten geen leuke tekst voor op ons tshirt, hebben jullie een leuk idee? x

schrijf erop ‘zoekfunctie’

o die is echt goed! ik heb al gekeken maar er stonden geen leuke bij of het is niet wat ik bedoelde.

waarom maak je nóg een topic. je bedoelt toch van die “”""“grappige”"""" zinnetjes ofzo voor op je shirt voor vakantie. en ja, daar zijn al topics over dus vandaar…

Idd. Zoekfunctie. Hier zijn al zoveel topics over…

:stuck_out_tongue:

ik zeg toch dat ik dat heb gedaan en ik niks kon vinden voor vakantie. meestal zijn het toernooien of gewoon voor alledaags. als een van jullie wel zo iets kan vinden zie ik de link graag

nou?

zo moeilijk is het niet.

+ http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/shirt-vakantie-146483.msg4838806.html#msg4838806

oke ik kon niks vinden maar toch bedankt

uit mijn klas gaat ook een groepje t-shirten laten bedrukken, en ik kom uit oude pekela en dat was het slechtste dorp van nederland volgens geen stijl.nl
en daar staat ook een filmpje op, met allemaal grappige teksten van inwoners hier.

• ‘een knipoog van een neger, dat wil je toch niet?’ (draagt een neger trouwens)
  • ‘Amsterrrdam? wat heb ik doar te zuikn?’
  • ‘Ja jammer… jammer… jammer is toch jammer? ja ik vind het jammer’
  • ‘GE-WEL-DIG’
  • ‘ik vind het soms gewoon een beetje lekker om een beetje te drinken enseeuw’
    -‘kijk dit is PIT, pitbier!’
    -'ik kan niet eens naakt in de achtertuin liggen… ’

maar deze zijn natuurlijk helemaal niet grappig als je hier niet vandaan komt, en het filmpje niet kent :slightly_smiling_face: