leuke stage in hoofddorp

Hellooo. :grinning:

ik ben 15.
Ik moet stage lopen van school.
Ik loop nu stage bij de etos, maar ik haat het zo erg daar.=(
ik doe nooit iets goed , moet altijd vakke vullen (elke dag, nooit iets anders) en er is niemand van mijn leeftijd. en ik vind ze niet echt hele leuke mensen.
maarja.

Ik ga nu zelf een stage zoeken.
maar ik hb geen idee waar.

• ik wil een gezellige plek
  • collega’s van een jaar of 15 tot 20 ofso
  • werk tijde van a 8/9/10 tot 2/3/4
  • Ik wil er wel geld voor.

heeft iemand een leuk idee??

xxx

De nieuwe primark! Geen idee of dat kan ofzo en het is daar natuurlijk wel heel druk maar zou wel tof zijn toch!

De Primark lijkt me zóó kut om te werken.
OT: geen idee, ik ken hoofddorp niet.

Ik denk dat ze in de primark geen stagaires aan nemen hoor.
En primark is dan vaak hetzelfde
Een andere drogist? appotheek? Douglas?
in de douglas doen ze wel elke dag wat anders denk ik. ( adviseren, opruimen, vakken vullen).

Watvoor stage moet je lopen? Dan is 't al een stuk makkelijker om met ideeën te komen!

Wat maaike91 zegt.
Maar ik zou idd de primark niet doen! Dat lijkt me echt kut. Als die graaiende mensen en de troep die je achter die mensen an moet opruimen (Ik ben er nog niet geweest dus ik kan het wel zeggen :stuck_out_tongue:). En de stress van de drukte natuurlijk… Er is toch een winkelcentrum? Gewoon de winkels langsgaan lijkt me. dan krijg je een beetje een indruk van hoe het er is.

uhm meid bij elke winkel moet je vakken vullen:$
of naja ik heb ook stage gelopen bij de cool cat moest ik ook alleen maar het zelfde doen en ik was toen 16.
als je 15 bent mag je zwz nog niet veel in een winkel en zeker geen kassa draaien.
geld ervoor moet je echt geluk hebben. meestal geven ze je wel wat als kleinigheidje als je klaar bent.

oh en welke winkel anders weet ik niet. als er een cool cat zit. ik raad het wel aan heb het er enorm naar me zin gehad ook al kocht ik eerst nooit wat. maar de mensen die daar werken zijn enorme gezellig mensen.

nja, ik zou sowieso kijken naar watvoor opleiding je hierna wil doen! als ik het eerder had geweten, zou ik m’n snuffelstage (want dat is het waarschijnlijk?) al ergens op een secretariaat gedaan hebben!
Probeer te kijken naar iets waar je iets aan hebt en ga er niet vanuit dat je betaald krijgt, want betaald krijgen op een leuke stageplek op je 15e is wel heel veel van het goede! :wink:

een stage van 8/9/10 tot 2 uur?

Ik weet niet hoe het zit met een snuffelstage maar dan moet je toch ook een bepaald uur( bijvoorbeeld 30 uur in de week) stage lopen?

@VAMPIREzombie tussen 8-10 uur beginnen, tot 2-4 uur 's middags, denk ik…

Geld voor stage ?

wij mochten geen geld verdienen met onze stage, en mocht je er geld voor krijgen moest je het geven aan school :pensive: maar meeste mensen kregen dan gewoon wat contant of een cadeautje ( heb zelf een leuk cadeaupakket gekregen van de douglas )

het maakt niet uit waar.
en bij me eigen werk doe ik ook kassa.
ik doe het heeeeeeeeel soms ook bij etos.

Al enig idee wat je ‘later’ wil worden? Kijk eens of je daar geen stage kan lopen! Dan kan je meteen kijken of je het wat vindt!

Wees blij dat je geld krijgt, ik loop namelijk stage van 9 tot 5 en ik verdien NIKS.

er staat jusit dat ik er NIKS voor krijg…

geen idee wat ik wil doen…
maar wel goed idee.

Er staat juist dat je er iets voor wilt krijgen, misschien moet je je eigen bericht eens doorlezen truus, begrijp dat nou, voor je stage, en zeker met die tijden die jij wilt, moet je echt niet denken dat je d’r nog wat voor krijg, sowieso kan je dan denk nog wel een dag extra stage lopen.

sorry hoor.
maar je kan ook een betaalde stage krijge -,-
of stage vergoeding

Ik ben 20 en heb nog nooit stagevergoeding gekregen en heb al heel wat stages gehad.

Als je op jouw leeftijd ‘iets’ zal krijgen moet je daar al heel blij mee zijn denk ik…

^
Dat.

Vooral op jouw leeftijd kan je idd op niets rekenen. Stage doe je namelijk om het leren in het beroepsveld en niet om het geld. (Althans, dat wordt van je verwacht.)

Ik moet binnenkort een half jaar in het buitenland stage lopen en krijg ook noppes.