leuke stad (buitenland) om te shoppen?

heehaai,

omdat ik morgen (jaja over minder dan een uur) jarig ben :grinning: mag ik voor mn verjaardag van mn ouders een stad uitkiezen in Europa om te shoppen! en ook beetje stad bekijken natuurlijk =)
echt gaaf, maar ik weet dus echt niet welke stad! Londen en Parijs is heel leuk natuurlijk, maar wel weer soort voor de hand liggend…
welke stad zouden jullie kiezen en waarom? let me know !
liefs

Londen (Primark, New look, Urban Outfitters, Topshop… zegt genoeg?)

Londen wilde ik ook zeggen :’) Ja, voor de handliggend inderdaad, maar dat is niet zonder reden. Het is gewoon een geweldige stad, ook om te winkelen!

stockholm ofzo?
tenminste dat is nu toch the place where it happens of niet?

Rome, Barcelona, Milaan <3 …

praktisch elke europese hoofdstad is leuk

Warschau, ik maak geen grapje!

http://www.zlotetarasy.pl/en/ dit is een overdekt winkelcentrum in Warschau.
Welke winkels er zijn zie je bij search select store.

Stockholm is inderdaad leuk, was er vorig jaar echt een trendy stad
Londen lijkt me ook zo leuk met Harrods, topshop, primark etc

Ik vind Kopenhagen echt super <3
Veel leuke vintage winkeltjes en Bikbok en Gina tricot, dat zijn wel grote modeketens daar, zijn ook echt super leuk!

ik zeg turkije.
ik kom er ieder jaar en dit jaar heb ik super leuke shirtjes voor 2.50/5/7.50 euro gescoord, een tas voor 10 euro, horloge voor 10 euro en zelfs een galajurk waar iedereen verliefd op is, voor ong. 70 euro!

dusseldorf

Toch wel Parijs, je hebt er niet merkwinkels maar ook grote mooie warenhuizen en een paar hele hele leuke vintage winkels waar je echt van alles hebt. en het blijft toch parijs :grinning:

gefeliciteerd trouwens hihi :slightly_smiling_face:

Budapest(Hongarije)…

of Dublin(Ierland) :slightly_smiling_face:

Ik zou London kiezen! Of anders Barcelona.

Ik zou toch voor Parijs kiezen, ook al is het voor de hand liggend! Blijft een geweldige stad, ook om te winkelen, en dan ben je ook gelijk in Parijs <3
Anders vond ik Barcelona ook leuk, en Kopenhagen!

Parijs (Cliche but true), Berlijn, Stockholm, Copenhagen…

parijs,london,barcelona,rome

Ik zou dan toch voor London gaan… <3

Stockholm!