leuke sportkleding voor school.

hey mensen.
vanaf volgend jaar (voor mij de 3de op de middelbare) mogen we eindelijk zelf bepalen wat we willen aantrekken voor sport. eerst moesten we altijd zo’n blauw shirt van school aan en moest je er een kort zwart broekje erbij…
maar anyway, weet iemand een leuke site/winkel waar je leuke sportkleding kan kopen C: het moet wel nogsteeds een shirt achtig iets zijn met een korte broek…

hempje mag ook

Ik persoonlijk zou gewoon een los gymbroekje aandoen en een simpel (sport)t-shirt.

Ik heb zelf een normaal strak zwart hemdje met daaronder een adidasbroek in het zwart.

Je ziet er nooit leuk uit tijdens gym x’D

Ik heb een korte grijze joggingbroek en een gekleurd hemdje.

Ik heb een grijze joggingbroek van America Today en een wit t-shirtje

^ schijnt een wit t-shirt niet door?

Doe gewoon een jogging broek van bijv. Donnay, met een leuk shirt/hemdje.

Niet als je er een vleeskleurige bh onder aan doet.

ohw ja idd

Zelf boeit het me trouwens niet zoveel hoe ik eruit zie met gym. Wij hebben een tshirt van school en daar doe ik dan gewoon een sportbroekje onder.

wehkamp en hm hebben leuke sport kleren vooral wehkamp heeft veel leuke dingen!

Bij h&m hebben ze meestal wel leuke sportkleding. Of bij britain, adidas vind ik ook altijd leuk.

dat zijn echt goede tips dankjewel! C:

Ik moest het stellen met een witte oversized t-shirt met het schoolembleem op & een blauwe oversized short… :confused:

Zie het maar als een upje ^^

Ik heb een blauw shortje en een withemdje en daar overheen m’n witte t-shirtje.
Maar dat moet van de school dus.

Wij MOESTEN op mijn oude school en wit topje aan… En ik heb alleen zwarte & paarse bh’s. Leuk. Gelukkig deed ik nooit mee met gym ;u En deed ik het wel, had ik geen wit shirt aan haha. Want die had ik niet.

^ hoezo deed je nooit mee met gym, heb ik misschien een nieuwe smoes om niet mee te doen.

ontopic,
wij moeten van school een wit t-shirt en een zwart broekje en dat truitje schijnt erg door, niet zo fijn dus.

^ ik gymde ook nooit mee :")

-’
Ik draag gewoon een zo’n gymbroek van de bristol :")
met een vest. :relieved: