leuke sport?

haai iedereen,

ik ben opzoek naar een nieuwe sport, maar ik heb echt geen flauw idee wát… ik heb afgelopen jaar gesnorkelt, en heb heel veel zwemdiplomas, maar ik mag niet doorgaan met duiken :frowning_face: dus nu zoek ik iets nieuws…
een paar eisen waar de sport aan moet voldoen;

• liever niet met een bal
  • geen teamsport
  • je moet er conditie van krijgen

alvast heel erg bedankt!

dansen?

Behendigheidssport

Biljart -- Boogschieten -- Carambole -- Curling -- Darts -- Kleiduivenschieten -- Pool -- Schietsport -- Snooker -- Tafelvoetbal -- Wheelbarrowing

Danssport

Acrobatische rock 'n' roll -- Ballet -- Boogiewoogie -- Breakdance -- Clipdance -- Jazzdans -- Linedance -- Moderne dans -- Stepdance -- Streetdance -- Stijldans

Denksport

Bridge -- Dammen -- Go -- Pokeren -- Puzzelen -- Schaken -- Sudoku

Krachtsport

Bankdrukken -- Bodybuilding -- Gewichtheffen -- Paalwerpen -- Powerlifting -- Touwtrekken

Luchtsport

Ballonvaren -- Deltavliegen / Zeilvliegen -- Motorvliegen -- Parachutespringen of valschermspringen -- Parapente -- Zweefvliegen

Motorsport

Autosport -- Formule 1 -- Karting -- Motorcross -- Motorsport -- Speedboat-racen - Trial

Oriëntatiesport

Geocaching -- Oriëntatieloop

Paardensport

Draverijen -- Dressuur -- Endurance -- Eventing -- Horseball -- Military -- Paardenrennen -- Polo -- Reining -- Springconcours -- Voltige

Schietsport

Boogschieten -- Kleiduivenschieten -- Paintball

Vechtsport

Aikido -- Amerikaans worstelen -- American Kenpo -- Boksen -- Braziliaans Jiu Jitsu -- Capoeira -- Eskrima -- Freefight -- Hankido -- Hankumdo -- Hapkido -- Jiujitsu -- Judo -- Kajukenbo -- Karate -- Kendo -- Kenpo -- Kenjutsu -- Kickboksen -- Kungfu -- Kempo-- Krav maga -- Modderworstelen-- Muay Thai -- Ninjutsu -- Pencak silat -- Schermen -- Shaolin -- Tae-Bo -- Taekwondo --Tai chi -- Tai-jutsu -- Tangsudo -- Thaiboksen -- Wing Chun -- Worstelen

Vrijetijdssport

Aerobics -- Fitness -- Joggen -- Skateboarden -- -- Vissen

Wandelsport

Bergwandelen -- Nordic walking -- Snelwandelen -- Lange-afstand wandelen

Watersport

Duiken -- Freediving -- Kajakken -- Kanovaren -- Kanopolo -- Kitesurfen -- Roeien -- Snorkelen -- Schoonspringen -- Synchroonzwemmen -- Vrijduiken -- Waterskiën -- Wakeboarden -- Speervissen -- Golfsurfen -- Vissen -- Waterbasketbal-- Windsurfen -- Waterpolo -- Zeilsport -- Zwemmen

Wielersport

BMX -- Handbiken -- Mountainbike -- Steppen -- Veldrijden -- Wielrennen - Trial

Wintersport

Bobsleeën -- Biatlon -- Curling -- IJshockey --IJszeilen -- Kunstschaatsen -- Langlaufen -- Mogul -- Priksleeën -- Rodelen -- Rolstoelcurling -- Schaatsen -- Schansspringen -- Shorttrack -- Skiën -- Sledgehockey -- Speedskiën -- Snowboarden -- Skeleton

Extreme sporten

Klifduiken -- Klimmen -- Parkour -- Via ferrata -- Vliegersport (Buggieën)

Andere sporten

Acrogym -- Duatlon -- Duivensport -- Fierljeppen -- Flyboarden -- Rhonrad -- Rollersoccer -- Rope skipping -- Skaten -- Skeeleren -- Skateboarden -- Spinning -- Steppen -- Survival-- Triatlon -- Trick kiten -- Turnen -- Trampolinespringen -- Ultimate (Frisbee) -- Wandklimmen

^Wow ;p

tjah, tennis ;p. maar das met n bal ;p.

KORFBAL!
maarja dat is en met een bal en met een team!

waarom wil je eigenlijk niet in een team? is toch juist gezellig?

Ja korfbal is leuk!

mn moeder stelde ook al korfbal voor, dat vond ze echt iets voor mij ^^ maar ik wil eigenlijk gen teamsport omdat ik gewoon totaal niet goed kan sporten, en dan verpruts ik t liever voor me zelf dan voor een heel team…
maar ik ga er over na denken:)

dat niet kunnen sporten zou toch wel meevallen ? :astonished:
edit: misschien kun je bij sportclubs in de buurt een proefles nemen, dan kan je kijken of je het leuk vindt. Misschien ben je stiekem wel ergens heel goed in toch ? :slightly_smiling_face:

Boksen

idd boksen, leuk om te doen en je krijgt een goede conditie :’)

Zumba of athletiek of paardrijden of taekwondo :grinning:

Je teamgenoten vinden het echt niet erg als je het in het begin minder doet dan de andere als je maar je best doet (: Je word later wel beter, Nouja iig zit ik op basketbal maar dat ik dan niks voor jou ;p met het is wel een sport waar je conditie van krijgt (:

bedankt iedereeen :grinning: ik weet eigenlijk niet of boksen wat voor mij is, ookal lijkt t me wel grappig:)
wat is trouwens zumba?

^ zoek maar op op youtube
ziet er little mongolisch uit hihi :slightly_smiling_face:

Zumba wou ik ook zeggen :grin:

kickboksen en voetbal zijn echt leuk maarja dat is indd een teamsport en met een bal maar we; super gezellig en goede conditie

haha nee, dat zumba is echt niks voor mij x’] en voetbal trouwens ook niet… echt waar; als ik ergens een hekel aan heb…

Jiu-Jitsu, is echt een superleuke sport! :wink:

• Er komt geen bal in voor
  • Het is geen teamsport (je hebt wel een partner nodig)
  • Je krijgt er conditie van

*En het is bovendien ook een super nuttige sport…

Hihi, bij die überlange lijst van hierboven staat niet eens voetbal, of tennis :stuck_out_tongue: eigenlijk geen enkele normale balsport (die dus niet in het water is ofzo)

als je t bovenstukje leest zie je dat ik niet van balsporten hou…