Leuke spelletjes om met vriendinnen te doen

hoi meiden,
ik ga morgen met mijn vriendinnen in een tent kamperen en dan willen we in de tent leuke grappige spelletjes doen.
weten jullie een paar leuke of een site waar ze op staan?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?

:upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

[i]Edit Pivoine: titel moet duidelijk zijn

nee :upside_down_face:

Dat weerwolven-spel is leuk, kun je ook heel lang doen.

oh bedankt!

En met de uitbreidingen, als je het goed doet is het dan mogelijk om uren door te gaan of iedereen in 1 nacht te vermoorden.
Of ga truth or dare doen, kan ook heel leuk zijn (wel vragen naar je leeftijd maken want het lijkt me niet heel geschikt als je als 12jarige niet, eh, hele nette vragen verzint of als 16jarige van die hele kinderachtige dingen doet)

bedankt allemaal