leuke spelletjes met vriendinnen

weten jullie leuke spelletjes die je met vriendinnne kan doen?
ik ga kamperen volgende week met vriendinnen en we willen graag leuke spelletjes doen, het kunnen ook zelfgemaakte spelletjes zijn.

Ga eens in de dichtsbijzijnde Bart Smit oid kijken … Daar kun je toch wel wat leuks vinden?

30 seconds is erg leuk! Kan je denk ik zelf ook wel maken maar is wel een werk. Is een soort hints. Je pakt een kaartje en daarop staan 5 dingen,namen,plekken etc. Die moet je dan omschrijven maar je mag het woord of een deel van het woord niet in de mond nemen. Binnen 30 seconden mag je raden, en het aantal dat je dan goed hebt geraden met je team mag je vooruitzetten op het bordspel totdat je bij de finish bent.

kussen, daten, dumpen?
Dan geef je 3 namen van bekende personen vb. Nick Jonas, Joe Jonas, Kevin Jonas.
En dan moeten je vriendinnen zeggen met welke ze willen daten, kussen of dumpen.
ik hoop dat je het snapt (:

Cluedo, het Lamaspel, Party & Co, Ezelen, Namen raden (net zoals bij Ik Hou van Holland).

het - ik heb nooit … - spel (dan moet je zeggen; ik heb nooit *blabla* gedaan en dan moet iedereen die het nooit heeft gedaan een shotje nemen(kan je ook doen zonder alcohol, maar bv met popcorn))
weerwolven/vampieren (ik kende zelf de vampieren versie maar de meeste mensen doen de weerwolven versie (voor nadere uitleg; zie google))
kaartspelletjes zoals ezelen
:grinning:

ik doe ook al heel vaak soort true dare vragen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sinterklaasdobbelen

wij noemen het altijd het cadeautjesspel en doen het meestal met kerst met familie. maar je kunt het natuurlijk ook gewoon doen met vriendinnen en niet persé met kerst of sinterklaas.

hoop dat je hier iets aan hebt, veel plezier!

Er bestaan veel drankspellen. Als je onder de 16 (binnenkort 18) bent, dan kan je dat ook met babyvoeding doen. dat ga ik binnenkort doen met mijn vriendinnen