Leuke speciale dingen om te doen.

Weten jullie leuke dingen te doen, die mogelijk zijn om na school te doen & buiten?

in de avond wat gaan drinken met een vriendin?

• zwemmen
  • schaatsen
  • snowworld
  • shoppen… (duh. xd )
  • iets lekkers maken
  • fotoshoot met makeup enzo…

genoeg ideeën? :slightly_smiling_face:

Huiswerk :woman_student:

in de zomer is het meestal wel leuk om met een vriendin of een paar vrienden in het park te gaan wandelen en in het gras te liggen =D is ook leuk als je een toets hebt ofzo, dan kun je wel relaxt leren.

Haha grapje , misschien een blog starten ( houd je wel bezig )
of afspreken met vriendinnen of tekenen/fimo

honkballen (materiaal goedkoop te verkrijgen in hema ea)
collages maken
leer een instrument bespelen

picknicken! yeah
misschien een beetje te koud nog voor nu :grinning_face_with_smiling_eyes:

zelfde probleempjee. (:
weetook niets speciaaals omtedoen naa school…:astonished:

werken :astonished:

oke niet zo spectaculair…

Maar naar het park gaan met vrienden en picknicken is wel leuk, daar is het nu alleen een beetje te koud voor. Of misschien een verwen dagje voor jezelf houden? met gezichtmaskertjes, haarmaskertjes ed.

Hm zo moeilijk is dat toch niet om te bedenken?
Mijn probleem is eerder dat ik vol zit met ideetjes,
maar ik heb simpelweg te weinig tijd

Maar okee, hier wat dingen die je kan doen:

• Leer jezelf gitaar/piano/blokfluit/cello of natuurlijk een ander instrument naar keuze, gegarandeerd een paar uurtjes zoet

• Ga dingen bakken

• Ga op internet op allemaal nieuwssites artikeltjes lezen, hier wordt je slim van!

• Ga forums bekijken

• Begin met een dagboek bijhouden

• Ga je verdiepen in wat je graag later wil doen

• Ga in het raam zitten en simpelweg filosoferen over diepe dingen

• Ga je kast opruimen en zoek er de shirtjes uit die je weg wil gooien. Probeer er dan nog iets leuks mee te doen als bijvoorbeeld de hals eruit knippen. Wordt het toch niet zo mooi als je in gedachten had, dan gooi je het shirt in kwestie gewoon weg

• Experimenteer met je make-up

• Kraak een huis zodat je er in het weekend feesten in kan geven

• Eet een turkse pizza of ander voedsel naar keuze, eventueel in het gezelschap van een vriend/vriendin, in de stad

• Ga op het station zitten, of ergens anders op straat en observeer de mensen. Dit kan ook inspiratie zijn voor een foto, verhaal, tekening

• Zoek een verlaten plekje buiten op en ga hard zingen

Hm bij nader inzien zijn dit toch niet echt hele speciale dingen, maar ik hoop dat je er iets aan hebt!