Leuke songs nodig voor opnames.

Hey, meiden !

In m’n vrije tijd zing ik graag en ik heb sinds kort ook een professionele studiomicrofoon gekregen zodat ik nummers op kan nemen en op Youtube kan plaatsen.

Nu is het vakantie, dus heb ik alle tijd, alleen vroeg ik me af of jullie me misschien konden helpen met wat inspiratie voor wat leuke songs !

Het mooiste vind ik nummers met een betekenis, waar echt een gevoelig verhaal achter zit …

-

Up.

Need help.

Veel nummers van The veronica’s
Good charlotte - emotionless
Bruno mars - just the way you are

Veel nummers van The script

Of Emeli Sande

Ik weet niet van wat voor muziek je houdt en hoe hoge noten je kunt halen, maar misschien is falling down/unintended/showbiz/hate this & I’ll love you/Spiral Static iets voor je? Allemaal van Muse. :slightly_smiling_face:

Bedankt !

Ik zal er eens een kijkje tussen nemen.

Daddys little girl? Of concrete angel?

Up.

Dit. En als je nummers met een betekenis wilt kun je ook Save Me van Muse proberen.
(let er wel even op dat de zanger van Muse dus een man is en mannen op een andere manier hoge noten kunnen halen dan vrouwen maar dat moet vast wel lukken)

Verder heb ik zo 1,2,3 niet veel nummers met een betekenis.

Wat is je muzieksmaak? Dan is het iets makkelijker voor ons.

James blunt - goodbye my lover
coldplay - fix you
Gary jules - mad world
sia - breathe me
Lissie - everywhere i go
Tom Odell - another love
Britney spears - everytime
Avril Lavigne - when your gone
Eric clapton - tears in heaven
Mary j. Blige - no more drama
Delta Goodrem - lost without you
Pink - Dear mr. President
Michael / Eva - Fields of gold
Joe cocker - You are so beautiful
James blunt - carry you home
Simple plan - untitled
Alicia Keys - Pray for forgiveness
Mandy Moore - Only hope
Anouk - i don’t wanna hurt
Christina Aguilera - The voice within
One republic - come home
Backstreet boys - how did i fall in love with you
Nickelback - far away
MCR - cancer
Justin nozuka - save him
Edwina Hayes - feels like home
Bette midler - the rose
Do - Angel by my side
Chris Medina - what are words

Zing zelf ook vaak en luister veel muziek. Maar dit zijn wel een aantal voorbeelden van gevoelige liedjes. Verder heb je ook nummer van Volumia, marco borsato, the beatles, enz. die heel gevoelig zijn. Maar ik weet niet wat voor nummers je normaal zingt, en wat je bereik is. c:. Dus als je nog meer nummers zoekt note me dan even met een beetje je ‘stemsoort’ als je me snapt, haha. Successsssss met zingen!

Hoge noten zijn voor mij in principe makkelijk te halen.
Ehm, muzieksmaak, tja …
Op zich vind ik alles wel leuk, maar wat ik het meeste zing is pop, soul, R&B en muziek als liedjes van Shakira, weet zo even niet hoe ik dat moet noemen.

http://www.youtube.com/watch?v=olr9vY7FFs0 dit

Sorry, dan weet ik niks voor je. Mijn muzieksmaak is absoluut niet Top 40, maar vooral veel rockartiesten (die soms wel in de top 40 staan maar die luister ik niet)

Geen probleem, als nog bedankt !