Leuke snowboots.

Hoi,
Ik ben opzoek naar leuke, niet al te dure, snowboots. Heeft iemand een idee waar ik die kan vinden? (:
Alvast bedankt.

als er al zo’n topic is, sorry ;$

inderdaad ik wil ook leuke snowboots.
niet van die dingen waarmee het lijkt alsof ik een astronaut ben ofzo. :’)
UP

Snowboots of moonboots?(want die laatste zijn awesome <3)

haha, jij weet wat ik bedoel ;p

dat maakt niet zoveel uit, zolang ik er maar warme voeten in heb xd

Bij de Bristol heb je moonboots met ruitjes, 25 euro(ik heb er zelf laatst gewone zwarte gehaald)

Oeeeh wil ik ook !
maar wil niet van die megapoten er door krijgen.
Je hebt ook van die schattige harige, met bolletjes eraan ! die zijn ook leuk, maar zie ze nooit in winkels…

@E_kid

dankje (:

Zoek ik ook
up.

up :blush:

Ja dat is dus juist het probleem, alle snowboots en moonboots waren bij ons helemaal uitverkocht…

Haha ja overal. Ik had mazzel dat ik heel vroeg in de stad was, dus ik heb nog net een paar in mijn maat kunnen kopen.

Je kan ook langs bij een sport winkel, maar daar hebben ze waarschijnlijk de originele Technica Moonboots en dan ben je meer dan 80 euro voor kwijt :confused:

Ooooof ga langs bij de kringloop en kijk of ze nog een tof retro exemplaar hebben :3

hmmm dat eerste is geen optie. ik bedoel als er nou nog 2 dagen sneeuw ligt ofzo vind ik het best wel onzin.
en wij hebben niet echt een fantastische kringloop winkel met allemaal mooie kleding enzo. Echt gewoon troep dingetjes enzo.
Maar laatst zag ik daar wel van die superkoele oldskool rollerskates!
Alleen dan een paar maten te klein… haha.

Meestal moet je geluk hebben. En goed zoeken!
Zo heb ik een echte bowlingtas op de kop getikt(inclusief schoenen en bowling bal-> die heb ik daar achtergelaten) voor een tientje.

Ben wel benieuwd naar foto’s! :3

Even off-topic: HOE TOF IS DAT!? :open_mouth: [Ik had trouwens gewoon de schoenen en bal meegenomen, whaha :grinning:]

On-topic: Ik vind Mukluk’s [?] stiekem ook wel grappig. Zag er laatst een meisje mee lopen: Ze had grijsblauwe mukluk’s [ik vraag me toch echt af of ik dit nou goed tik :stuck_out_tongue:], een blauwgrijze legging, grijs strak jurkje, donkerblauw jasje en een grote grofgebreide witte/beige sjaal :open_mouth:

De schoenen heb ik, de bal alleen niet ;3 Die was me ook te zwaar en hoe vaak ga je nou bowlen? ;V

ja en als je gaat bowlen neem je toch niet je eigen bowlingbal mee?
of ben ik nou weer raar…

Sommige doen dat wel.
Dat is dan hun bal.
Maar we hadden het toch over schoenen :slightly_smiling_face: ?

Jawel, wel van die bowlingteams ;3