leuke shop steden

nah, woon dus bij eindhoven en heb die stad wel gezien, dacht naar venlo te gaan maar hoor hier net dat dr veel duitsers komen dus is dus ook niet helemaal super

iemand nog leuke shopsteden waar ze leuke winkels hebben

ik ben nog niet echt ergens anders geweest maar kvind

DEN BOSCH wel leuk.
xx

Nja ik woon zelf in eindhoven, en ja indd heb het daar ook wel gezien!
Ik ben gister in A’dam geweest en heb daar geslapen, t was super leuk. lekker druk enso. En je kunt er leuk shoppen echt genoeg winkels daar… En altijd leuk om de P.C.hoofdstraat een keertje gezien te hebben <3

maar niet kei veel dure merkwinkels enzo?
want ik ben juist gewoon van de h&m en de only en vero moda, sting enzo :slightly_smiling_face:

want ben ooit in maastricht ofzo geweest en zag daar echt honderduizend verschillende lacoste, tommy hilfinger etc winkels en ga zo maar door. of ik zat toen gewoon int verkeerde deel is ook al 3 jaar geleden hahah

enne wel gezellig druk zodat je niet een uur bij de h&m in de rij staat?

lijkt me namelijk wel vet om x geweest te zijn

xx

Nja in A’dam heb je echt wel 5 h&m’s vero moda’s en al dat soort winkels echt zo fyn dat! en ja t kan er wel druk zijn mja dat is wel te verw8en in zo’n drukke stad. Kalverstraat en de Leidschestraat daar heb je echt leuke winkels, en veel voor een gewone prijs, zoals only, vero moda, H&m en etc. :slightly_smiling_face:

nah leuk idee, bedankt, denk dat je t toch x mee moet maken hihi

zal mn vriend ff overhalen :wink:

Venlo kan ik je idd niet aanraden, woon er zelf bij in de buurt, maar ga er eik nooit heen. Ik vind Eindhoven erg leuk, maar kan me voorstelle als je er woont dat je het wel gezien hebt op een gegeven moment. Utrecht is ook echt een leuke stad om te winkelen! En verder is Amsterdam natuurlijk ook geweldig…

Ik vind het winkelcentrum van rotterdam ook heel erg lekker om te shoppen eigenlijk!
Amsterdam blijft mn favoriet, maarja daar weet ik alles ook gewoon precies te vinden

Antwerpen Amsterdam Arnhem

R’dam is echt fantastisch om te shoppen… ga meestal gewoon naar Den haag, maar kben het daar ook wel een beetje zat:P… mensen waar moet je zijn in A-dam voor de leukste winkels? leidsestraat ofso? of Kalverstraat? hellup!! heb tips nodig!

Rotterdam
Amsterdam
Den Haag
Antwerpen
Utrecht

Ik kom zelf uit Eindhoven/Veldhoven maar ik raad echt

Groningen
Den Bosch
Antwerpen

Aan! :wink:

Amsterdam, Utrecht, Arnhem, Rotterdam

uuuhm, ik vind Amsterdam en Rotterdam stad/ zuid en Antwerpen toch wel het leukste.

Ik ben echt overal geweest volgens mij, ik woon zelf in Zeeland dus hier is het niet echt boeiend om te shoppen!Ik moet dus altijd naar een andere stad, dus probeer zoveel mogelijk uit;)

Ik vind Amsterdam beetje standaard… Utrecht vind ik al leuker, maar daar hebben ze weer geen Mango en Zara :frowning_face:
Groningen is leukkkk! :slightly_smiling_face:

Utrecht, aber naturlich :slightly_smiling_face:

groningen is wel leuk, maar niet súper. emmen is een aanrader! leuke boetiekjes, minder standaard als groningen

Als je naar Amsterdam gaat kan je eht beste naar Kalverstraat en Nieuwe Dijk (Zit tegenover kalverstraat, over de dam) gaan als je Zara, H&M, Vero Moda, Only en dat soort winkels wilt, als je leuke kleine winkeltjes wilt zijn “de negen straatjes” heel leuk. Dara heb je ook leuke tweedehandswinkeltjes en de Albert Cuyp en de Nordermarkt zijn ook altijd leuk! Ik kom zelf altijd ook wel vaak in Alkmaar omdat ik daar zo vlakbij woon, maar vanuit Eindhoven zou ik eerder naar Adam gaan dan;)

Arhem, Groningen, Amsterdam, Ede, Wageningen (wel klein, maar leuke sfeer…)

Rotterdam,alles zit vrij dicht bijelkaar en er is best veel,

ik ben een fan van keulen, niet ver over de grens en supergezellig, en veel winkels met items die je in NL niet kan krijgen dus ook nog eens exclusiever!