Leuke serie

Hoi, weet iemand een leuke, verslavende serie die nu op tv is en die ik kan gaan volgen? Wekelijks of dagelijks maakt niet uit, liefst dagelijks.
Bedankt!
xx

Glee

Glee kijk ik al, ik vind het echt superleuk! Ik vind het alleen zo jammer dat het maar 1x per week komt, dus ik dacht dat het leuk was om ook nog een andere serie te volgen!

Vampire diaries.

Wanneer komt dat?

En waar?

http://www.tvgids.nl

Glee is leuk!
moet je wel een paar keer kijken voordat je het snapt denkik maar echt een topserie (dinsdag half 9 rtl5

wie is de mol donderdag half9 nederland1. is ook leuk!

Binnenkort komt er weer een nieuw seizoen ‘Verborgen Verbreken’ Is wekelijks op Net5 dacht ik! Gaat over een makelaarskantoor in Amsterdam!

gtst
top model (was maandag afgelopen misschien komt er nieuw seizoen of een nieuwe serie)
wie is de mol, moet je wel volgen… is echt heeel leuk
glee
modern family
wie is de reisleider
en je kan op internet ook series kijken; www.sidereel.com

X

GLEE! (L)

Alles van hierboven, behalve wie is de reisleider en gtst. :slightly_smiling_face: Maar ga echt glee kijken!

Ik kijk helemaal geen series :stuck_out_tongue:

Glee inderdaad.
En als je het niet erg vind om online te moeten kijken en zonder ondertiteling kun je The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, 90210, Gossip Girl enzovoort uitproberen.

Supernatural (:
heerlijke show, enne heerlijke mannen :grinning:

Glee
Wie is de mol
op zoek naar zorro (maar das bijna afgelopen)
Levenslied
Bones/CSI/Mentalist/Castle
Criminal Minds
House

Ach er zijn zoveel series op tv… :stuck_out_tongue:

Vampire diaries is in belgië te volgen op VT4 op zaterdag. En je kan het ook online zien op deze website: www.thevampirediaries.nl

hallo ,
Ik ben een fan van criminal minds, mijn vriend keek daar altijd naar dus ben ik ook begonnen en nu addicted ! Ik heb op deze site gezien dat ze de derde seizoen van criminal minds tonen op vt4 om 22u45
Misschien staan er nog andere series op die jullie misschien willen zien ?

hier is de link: www.mijn-tv-gids.be

Groeten :slightly_smiling_face:
Claudine

Pretty little liars
en Glee ofc.

Leuke series op DVD:
-Gooische vrouwen
-Voetbalvrouwen
-Co-assistent

ook leuk op TV: Flikken Maastricht

How I Met Your Mother.

Legen…wait for it…dary comedyserie.