leuke schoudertas voor school.

heee!
Ik zoek nog een leuke schoudertas voor school, alleen ik kan nergens een leuke vinden. Want ik snap ook echt niet hoe jullie al je boeken en map in zo’n klein minitasje krijgen. Want ik zit elke dag wel tot ongeveer 4 uur op school.
Dus weet iemand een leuke GROTE schoudertas?

koop een rugzak

Google is your best friend.

Of de zoekfunctie hier op Girlscene :’'D

Ik heb er een van Björn Borg. Het is eigenlijk een sporttas, maar hij is hartstikke fijn en groot. Ik snap trouwens ook nooit hoe kinderen het altijd in die kleine tasjes krijgen gepropt…

Ik prop ook alles in een kleinere tas, maar ik ga ook iedere pauze naar mijn kluis omdat ik het helemaal niet fijn vindt als er veel boeken in zitten. Ik heb een enorm leuke van de Primark!

Ik ga ook iedere pauze naar mijn kluisje, maar mijn tas weegt nog steeds 10 kilo zwaarder dan die van mn klasgenoten (of het lijkt maar zo:D)

Zoektopics?

precies.

Als je een kluisje hebt dump je de helft van je boeken toch daar in dan hoef je ook niet met al dat gewicht te slepen (tenminste zo doe ik dat altijd haha).

Nou, die zoekfunctie is echt niet mijn beste vriend, beste vrienden laten mij nooit zitten en die zoekfunctie doet niet anders, hij werkt nooit (’:

ik had een grote, roze, leuke schoudertas van de Scapino.

zoekfunctie…

als je in 1e 2e of soms ook 3e zit(op bijv gymnasium of ateneum) zijn je boeken altijd veel en zwaar… dus dan vind ik (en veel anderen) het er nogal mongolisch uitzien om met een mooi tasje rond te lopen en daar drie boeken in te proppen… en de rest te dragen ofzo :flushed:
school is geen missverkiezing en eastpak is altijd goed :stuck_out_tongue:

-Zoekfunctie
-Koop een rugzak.

Daar heb je indd wel gelijk in. Ik hou het maar bij m’n vertrouwde eastpak. (:

mijn tas is ook altijd zwaar, maar als eht goed is komen er vanaf volgende week kluisjes bij ons op school.
maar k heb wel een supervette paarse eastpak ;d