Leuke schoenen voor mijn verjaardag

Hoooi,

Ik ben aankomende dinsdag jarig 17 maart dus dan word ik 17 :slightly_smiling_face: En nu mag ik van mijn moeder leuke schoenen kopen. Alleen weet iemand leuke schoenen die nu te koop zijn in winkels of op internet of zo? Denk dat ik sneakers wil. Omdat als ik hakken koop maat 35 moet hebben :slightly_smiling_face: Kan van gewone sneakers wel gewoon maat 36 aan dus :slightly_smiling_face:

Maar ja kan iemand mij helpen? Als je leuke schoenen weet plaats dan een foto of zo de bij of de link naar een foto :slightly_smiling_face:

Groetjes Lisa

www.invito.nl
:drooling_face:

up voor jou.

Heb al schoenen van invito en die waren meteen kapot "

Kijk eens op de H&M online shop naar schoenen (www.hm.com) of bijvoorbeeld bij Invito (www.invito.nl).

Ik kan wel maat 36 aan met een zooltje maar hakken niet :slightly_smiling_face: dan heb ik maat 35

idd H&M of omoda of de sacha

Kijk voor hakken dan eens bij de Cinderella, daar hebben ze schoenen vanaf maat 34/35!

Ja weet ik maar hebben ze geen sneakers van nike enz want die kan ik wel gewoon aan alleen hakken niet :stuck_out_tongue:

C. louboutin & andere merken van dat soort, die beginnen volgens mij vanaf 35/35,5, maat daar heb je off course niets aan.

[i]Geen idee, heb zelf maat 40, dus ben niet zo bekend in kleine maatjes.

gefeliciteerd trouwens![/i]

Dankje :slightly_smiling_face:

Klik.

Hier hebben ze leuke sneakers, vaak al vanaf 36.
En ik zag er ook een paar vna 35,5.

Dankejwel :slightly_smiling_face:

Niemand verder?

Donelli?

Ik zal even kijken xD:]