ik heb een vriendin die heel erg van schoenen houdt. ze wilt graag hakken of leuke schoenen dragen die niet voor kleuters zijn gemaakt… ze heeft namelijk maatje 32/33. iemand leuke sites/winkels? het liefst niet rond de 200 euro. zo rond de 50 tot 100 is goed of goedkoper natuurlijk! alvast bedankt!
up
Ik denk niet dat je hakken gaat vinden in die maat. En zeker niet voor onder de 100 euro.
Vans!
Oh lastig zeg! Ik kan je alleen niet verder helpen, maar het lijkt me erg vervelend.
up
bedankt!
Misschien hebben ze op ebay ook wel schoenen in die maat omdat Aziatische mensen vaak ook een kleinere schoenmaat hebben! (:
wooh da’s klein, ben dan meteen benieuwd hoe lang ze zelf is…
maar goed, van die site’s waar je van die aziatische kleren kan bestellen is altijd wel een goed idee
Dit dus. Lijkt me echt heel vervelend voor haar zeg, om geen hakken te kunnen vinden in die maat! ebay is misschien wel een optie, wat hierboven ook al is genoemd!
Jeeetje, dat lijkt me echt super vervelend! Beschouw dit maar als een upje (:
bedankt! ik zal kijken.
Misschien kijken op aziatische webshops? Aziatische vrouwen zijn vaak kleiner gebouwd enzo…
32/33… Of ze is extreem klein of ze is nog te jong…
Stel het is het laatste vind ik niet dat je hakken moet kopen. Het ziet er dan niet uit :x Voor hakken heb je nou eenmaal vrouwelijke vormen hebben. Anders zie je eruit als een jongen met hakken. Gewoon nee… Dan kan je beter voor een look gaan voor je leeftijd en ballerina’s nemen.
Als ze klein is kan ze misschien proberen de kleine meisjes look. Het kan best wel leuk uitvallen. Ik vind lolita’s persoonlijk zo schattig
Zoals al veel zeggen kijk voor aziatische webshops of ebay. Daar is het normaal dat je kleine voeten heb.
Ik denk eerlijk gezegd niet als iemand al zo klein is dan met zulke schoenen wil lopen. Vooral als ze volwassen is. Een vriendin van mij had het al moeilijk met kopen van hakken, zij had maat 35/36 geloof ik. En een heleboel schoenen waren haar nog steeds te groot in de winkel dus moest zij ze op maat laten maken, heel duur dus. Maar wat hierboven al is gezegd, misschien eens kijken op ebay of op etsy? Op etsy willen ze dingen ook nog wel eens op maat maken.
Woow… hoe oud is ze dan?
Of is ze gewoon heel klein?
Ebay inderdaad…
ze is 16 jaar en 1.45
Wauw, dat is echt vervelend. Een vriendin van me heeft maat 36 en die vind het al super moeilijk om schoenen te kopen…
En meisje uit mn klas heeft hetzelfde probleem, ze is 14 & 1,43 en ze heeft ook maat 33, zij besteld haar schoenen via; http://www.stravers-shoes.com/ maar die is bestwel duur, ze draagt ook vaak vans…