Leuke rustige liedjes

Heeii,
Ik ben al heel lang op zoek naar leuke liedjes om te luisteren. Ik word namelijk een beetje gek van al die top 40 liedjes, maar hou ook niet van te oude liedjes.
Ik zoek eigenlijk liedjes die rustig (niet extreem) zijn, zoals Human van Christina Perrie, Million reasons van Lady Gaga en I was here van Beyoncé. Weten jullie zulke vergelijkbare liedjes?

Lana del rey, sia (haar oudere albums die zijn rustig en heel fijn maar niet zo heel oud), lorde, maria mena vind ik allemaal erg fijn en rustig :slightly_smiling_face:

Maria Mena heeft inderdaad leuke rustige liedjes! Zelf vind ik White Flag van Dido en Jacob’s Song van Douwe Bob ook erg mooi. En misschien Dynasty van MIIA?

probeer het album Ultraviolence van Lana Del Rey

The xx - i see you en bonobo - migration

-Hero - family of the year
-The man who can’t be moved - The Script (meerdere nummers van the script trouwens, gewoon even opzoeken :slightly_smiling_face:)
-The book of love - Gavin James
-Yellow - Coldplay
-Purpose - Justin Bieber
-Can’t make up my mind - The New Shining
-Gold - Gabriel Rios
-Catch & Release - Matt Simons
-Panic Cord - Gabrielle Aplin

Dit zijn een paar liedjes die ik even uit m’n spotifylijst heb gepikt, hopelijk heb je er wat aan! (:

Heyhoi,
10 dagen veder en ik zie nu pas je forumpost. Hopelijk heb je er alsnog wat aan.
Ik luister heel veel Madilyn Bailey, haar covers zijn naast dat ze heel rustig zijn ook super mooi. Selena Gomez heeft ook nog een liedje opgenomen: Bad Liar. Ook erg leuk. Thuesday van Burak Yeter, wel ritme maar niet erg agressief. Zoals ik al eerder zei hoop ik dat je er wat aan hebt. Liefs!

Misschien liedjes van Radiohead en alt-J? Ik weet niet of het wat voor je is :’)

Martin Garrix ft Troye Sivan- There for you