Leuke RPG?

Halloo (:
Omdat ik me eigenlijk een beetje verveel, zou ik heel graag eens zo’n online multiplayer Role Playing Game uit willen proberen, maar de enige games die ik tegenkom zijn oorlogs-/rare wezens- of gangsterwerelden waar je dan vrolijk in rond kunt hobbelen. Het lijkt me niets…
Maar is er misschien iemand die een heeele leuke RGP game weet waar die lid van is? :grinning:

Ik weet wel 1tje online, dus een MMORPG n_n?
iig: maple story haha, echt lachen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar ik speel het niet meer atm :stuck_out_tongue:

Ja precies zo eentje :stuck_out_tongue: Maar ik dacht: laat ik die naam maar even niet plaatsen want dan rent iedereen gelijk keihard weg :'D Maar superbedankt ik zal er eens kijken ^ ^

Kijk anders eens hier:
http://nl.wikipedia.org/w…Online_Role_Playing_Games
of hier:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_RPG-computerspellen
:grinning:

Ik houd ook niet van die SF- spellen met geweld en schieten en donkere dingen ^^
Maar maple is lief met een wereldje en lieve poppetjes hahaha
maar wel met levels enzo, en je kan geloof ik 4 ‘‘dingen’’ worden (dief tovenaar, etc.) ^^

& laat me weten als je iets hebt gevonden wat ik nog niet speel :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

/

Datzelfde heb ik dus inderdaad ook ^ ^
Maar het ziet er idd superschattig uit, haha. Ik zal het je laten weten hoor, hehe :stuck_out_tongue:

Trouwens, het downloaden van maplestory duurt wel lang o.O
Probeer ook een popomundo.com, dat hoef je niet te downloaden en is leuk voor 2 dagen :stuck_out_tongue:
Of molehillempire, ook leuk voor een korte tijd ^^

Ja duurt best wel lang inderdaad, ongeveer anderhalf of 2 uurtjes.
Maar het is superleuk, speel het zelf ook MS.

Wat is het precies dan? En is het gratis?

Ragnarok xD
daar moet je wel betalen… (bv per 6 maanden, om je account te verlengen)
Of je gaat naar een privé server; BlackoutRo, RebirthRo

wat lijkt ik nu toch een computernerd n_n

Ja, het is gratis. maar je kan, zoals bij vele, ook betaald spelen… Dan kan je kleding en alles kopen :’] Maar niet echt nodig.
Je maakt een poppetje en dmv van vechten kom je levels hoger. Maar niet zoals bij runescape en alles; het zijn vrolijke kleuren en lieve diertjes (sommige, haha)
En dan rond level 10 kan je een beroep kiezen… (4 keuze’s) En dan kom je al verder en verder. Ook zijn er veel dingen die je naast het vechten kan doen :]

En verder: heb je al wat leuks :’] ?

ga World of Warcraft spelen. maar dan wel een private server. dat spel is zo geef he :open_mouth: ik speel het al 3 jaar veeeel te lang xD mar het blijft leuk. het is wel met rare wezentjes en vaage acties soms maar dat went wel :stuck_out_tongue:

Haha ik lees dit topic, xD ben net maplestory aan het doen :slightly_smiling_face:, idd van meeste spellen zijn prive servers waar je gratis kunt spelen :wink: trickster is ook leuk :slightly_smiling_face:

haha ik speel ook maplestory wat speelt die walcott nu? :stuck_out_tongue: