leuke restaurantjes in Groningen

Hij meiden,

Ik ga deze zomer 2 dagen naar Groningen!
Nu vroeg ik me af of iemand een leuk restaurantje weet! Het liefst niet te duur en dichtbij de shopstad zeg maar!

Laat me maar iets weten!

Xx

er zit een hele leuke/kleine/schattige/goedkope pizzeria midden in de stad. als je de herestraat helemaal uitloopt (vanaf de grote markt), dan kom je uiteindelijk bij de c&a en zara, en voor de zara ga je rechts een straatje in. daar zit hij verstopt aan de linkerkant, met een paar tonnen voor de deur met de italiaanse vlag erop. het lijkt heel klein van de buitenkant, maar vanbinnen is er een vrij grote ruimte. super lekker en vrij goedkoop! hoop dat je wat hebt aan mijn uitleg :’)

In de Oosterstraat bij de Grote Markt zit een heel leuk tapasbarretje, ‘Het Tapasstraatje’. Echt een aanrader!

@createdreams Italia bedoel je voglens mij, die is leuk ja!
En aan de Vismarkt zit de Wagamama.

Het tapasstraatje is ook heel leuk inderdaad!

Groningen is niet zo groot, dus alles is daar wel op loopafstand ;p
Aan de Vismarkt zit Humphrey’s, daar kun je voor 21 euro eten (voor+hoofd+nagerecht) Goede bediening, heel lekker eten!
In de Gelkingestraat (uitgaans-zijstraat aan de Grote Markt) zit Imono, daar móet je heen als je van sushi houdt. Voor 23 euro kun je 5 rondes eten (per ronde kun je 5 dingen bestellen), maar je zit altijd vol na 3 rondes :stuck_out_tongue: Je turft op een kaartje al je bestellingen af, maar dat wijst zich vanzelf …
In de Poelestraat heb je allemaal goedkope leuke gezellige restaurantjes, want dat is allemaal op studenten gericht

Da Carlo is ook een leuk Italiaans restaurantje en niet duur. Zit aan de Gedempte Zuiderdiep, ook in de buurt van de Zara.

De Drie Gezusters? =)

@Pevensie ja die bedoel ik !
Verder de Poelestraat doorlopen en je komt heel veel leuks tegen

Italia bij de Zara en Humphrey’s kan ik aanbevelen (die hier boven al zijn genoemd). De pizza bij Italia is heel lekker en ook nog eens goedkoop en het eten bij Humphrey’s is ook heel erg lekker. De keer dat ik er was, hebben we wel gereserveerd en toen we daar kwamen was het ook heel erg druk, dus misschien wel verstandig om te doen. Kun je gewoon via hun site doen geloof ik!

upje!

Bij het newscafé kan je ook leuk eten :slightly_smiling_face: is tussen de vismarkt en de grote markt, verder kan je ook nog lekkere pizza’s eten bij napoli :slightly_smiling_face: en de tapasbar in de poelestraat is ook lekker (tango) en hebben ze lekkere cocktails voor achteraf :slightly_smiling_face:

Inderdaad Italia, verder weet ik zo snel even niets

Oh, Ni Hao is ook lekker. Maar dat is iets verder weg van de winkelstraatjes

Er zit ook een griek in het straatje die naast de Douglas zit. Geen idee hoe het heet eigenlijk.