Leuke poses voor foto's?

Hii! Xx

Voor m’n netlog profiel (zoiets als hyves, maar dan in België xD) heb ik nog foto’s van mezelf nodig. Maar ik weet echt totaal niet, hoe die ftoo’s moeten zijn. Ik ben namelijk niet zo fotogeniek enzo. En het moet wel een modellenfoto-achtig iets zijn, weten jullie leuke poses? :stuck_out_tongue:

Ik zeg alvast: geen peace tekens en getuite lippen.
Dat is zo afgezaagd.

En als je echt modellen-achtig foto’s wil: bekijk eens wat foto’s op internet?

Ik vind getuite lippen en een peace teken juist mooi, het maakt mijn gezicht mooier.

:confused: Oké…

hahahaha.
dat is zo ontzettend lelijk.

stamp haar even lekker de grond in joh - _ -

Als jij dat mooie foto’s vindt moet je dat doen :slightly_smiling_face:
gewoon foto’s maken hoe jij ze leuk vindt

hahaha echt hoor

Maargoed, uhm, als je getuite lippen en peace tekens zo mooi vind, waarom doe je die ‘‘pose’’ dan niet gewoon? Ik ben niet zo’n persoon van mensen die model uithangen en daarbij fotografen gaan betalen om een paar shoots van ze te maken, en vervolgens rondroepen dat ze model zijn.
Als je het echt wil, koop een tijdschrift en blader wat rond zou ik zeggen

ik vind een spontane foto als profielfoto bij hyves veel mooier, dat komt veel natuurlijker over. Of in ieder geval een waarbij je niet te serieus kijkt.

getuite lippen, getverdamme. echt zo’n kapsones blik.

AHAHAHHAHAHHAHAHAHHA.
bij niemand is het mooi, trust me.

idd geen getuite lippen enz.
een meisje uit mn klas doet dat meestal
vind ut echt lelijk u_u’
maarruh
gewoon op een manier gaan zitten
en dan van alle kanten foto’s maken en de ene keer lachen en de andere keer niet.
en dan later kies je gewoon de mooiste uit (:
zo doe ik het tenminste :a

Uhh kijk op internet. Of ooit gehoord van Tijdschriften?

Laat haar, als zij dat mooi vind. Ik doe ook heel vaak peacetekens, hoor. Hoe moet je anders leuk op de foto staan? En zeg niet dat je in tijdschriften moet kijken :wink:

hahahhahahaha meen je dit serieus?
ik zal eens een voorbeeld geven wat ik een leuke foto vind:

http://94.100.116.12/558400001-558450000/558412701-558412800/558412705_5_S2Ca.jpeg

Hier heb je een mapj met foto’s van mij alleen. Misschien zie je daar wel wat leuks tussen.

http://queen-naz.hyves.nl/album/28757946/Ik/BO6EZiOP/

Heb nog heel veel mappen met foto’s maar de vraag is of je zin hebt alles te onderzoeken (A)

Ja ik meen het. Laat mensen een mening hebben :wink:

http://img194.imageshack.us/img194/1339/1001911.th.jpg

Dat is mijn profiel foto, gewoon beetje lachen. :stuck_out_tongue:

maak gewoon een hoop foto’s van je zelf, er zit altijd wel een leuke tussen.

hmmz… klopt wel wat je zegt… en je bent niet gelijk een model als je een betaalde fotoshoot hebt gehad maar dat snappen sommige mensen niet ¬¬ maar okay… je kan naar modellenwerk zoeken. je krijgt vaak een cdtje met de foto’s thuis gestuurd of soms via de mail. das ook wel handig. of je gaat gewoon met een paar vriendinnen foto’s maken. zij kunnen je ook helpen met poses te bedenken. eigenlijk is het wel zo dat getuite lippen en peace tekens rommelig en amateur achtig staan en zowat iedereen heeft zulke foto’s. je kan idd tijdschriftjes gaan gebruiken maar het is leuker om gewoon je fantasie te gebruiken. je moet ook op de sfeer letten die je in de foto wilt… zoals blij boos enz… dat creeer je door de omgeving, blik en houding. het is ook zooo dom om van die afgezaagde teksten erbij te zetten zoals ‘‘I love you’’ en blabla… okay hier heb je misschien wat aan, of misschien niet en ik weet t is weer een heel verhaal geworden terwijl ik eigenlijk een paar zinnetjes wou gebruiken maarjaa

Xx