Leuke; Pimp Your Room, Ideeën

Wie heeft er nog leuke Pimp Your Room ideeën? Ik ga namelijk binnenkort m’n kamer restylen en ik heb besloten dat ik een zachtroze met zacht grijze kleur neem (heb de verf al gekocht) Ik heb een krukje/voetenbankje (daar dient ie voor :stuck_out_tongue: en daarvan ga ik de poten grijs verven en het zitstuk roze dat vond ik wel grappig want nu is ie rood en dat vind ik er niet echt bij passen. Ik ga ook samen met m’n vader een bedstee maken met deurtjes (zo cool :grinning:) en ik heb roze met witte stippen gordijnen gekozen (eigenlijk voor kinderen maar het staat wel super tof bij m’n kamer) Helaas krijg ik gewoon een zwart rolgordijn voor m’n dakraam omdat die er niet in het roze/grijs of iets dergelijks was maar ik zat te denken dat ik er misschien leuke figuurtjes op kan schilderen/plakken (ideeën?) en verder heb ik een grijs met roze zitzak gekocht, had ik al een bank met bloemen (best ouderwets maar met een kleedje eroverheen super leuk en als er een vriendin komt slapen! Het is nl een slaapbank) op de vloer komt wit met zwarte figuurtjes zeil. Mijn vraag is eigenlijk, heeft er iemand tips voor accesoires ? Schilderijtjes aan de muur, leuke beeldjes/plantjes in de vensterbank die dan nét opvallen door 1 speciaal ding en andere dingen! Ik heb een kledingrek en dat vind ik echt veel leuker dan een kledingkast omdat iedereen meteen kan zien wat je draagt en wat je style is.
Zijn er dus leuke tips?
xx

Iemand??
Ik ben hier best wel trots op, nou ja ik vind het wel grappig bedacht :slightly_smiling_face:
xx

http://i33.tinypic.com/2hz4hfm.jpg

Het zijn plaatjes van super leuke boeken ingelijst in een goedkope fotolijst (het lijkt een beetje scheef de plaatjes maar dat komt door de fot ik heb namelijk alles afgemeten)

hee,
waauw, het klinkt super leuk <33
echt zoo toff
ik denk dat je ff bij de xsenos en action enzo moet gaan kijken, daar heb je leuke dingen en nog heel goedkoop ook :grin:
je kunt ook aan een muur allemaal fotolijstjes hangen, verschillende stijlen en kleuren, en dan in de vorm van een hartje of bloem ofz (A)
en de ikea is ook geen overbodige luxe om ideeen op te doen =D
veel succes en plezier :stuck_out_tongue:
xx’<3

Klinkt echt super! Kleding rekken kun je kopen bij de blokker geloof ik. Verder qua accesiores misschien een Buddha of Matroeska en kaarsjes =D.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Pff ik zou niet te veel accessoires doen als ik jou was. Met al die stipjes, bloemetjes en figuurtjes die ik tegen kwam in je beschrijving. Dat klinkt iig heel druk als je vloer al figuurtjes erop heeft en je gordijnen ook.

Sorry, maar het klinkt allemaal hartstikke druk en kinderachtig. Maar ach, als jij dat wilt, is het goed.

^agree with billetjes.
en ik zou niet allemaal accesoires gaan kopen, ik bedoel roze en grijze en rood-witgestippelde gordijnen passen niet echt PERFECT bij elkaar(ook niet lelijk hoor:P) maar als je er dan souvenirs van vakantie’s etc etc bij zet is dat denk ik leuker dan allemaal kleine dingetjes kopen in 1 keer (ík vind dat in elk geval leuker dan in een week ineens een kant en klare kamer te hebben)

OUD topic.

Ze heeft vast haar kamer al gepimpt (aangezien dit topic uit 2008 is)

ik ga mijn kamer binnenkort ook veranderen…
ik behang 2 muren met soorrt van barokachtig behang Donkergrijs met lichtgrijs…
en met allemaal zilveren accesoires…

voor andere mensen die ook hun kamer gaan restylen kan het makkelijk zijn:D