leuke, originele voicemail!

Heey!
Ik vroeg me af of iemand een leuke voicemail weet, om in te spreken, of om op te nemen van een site, want die van mij is nogal saai xD
Kusz!

Dit is de voicemail van Fons…

Hij heb een poliep op ze stembanden en mag nie praten nie bellen nie xD

En Fons belle je over een maand wer terug.

Ik had 1x zo:

Hoi met Laurie … (andere heel verhaal aant vertellen) … hey, ik ben er niet eh, dus zeg alles maar ff na de piep, doei!

maar nu weet ik niet meer hoe k mn voicemail kan in spreken op mn nieuwe telefoon.

HAHAHAHAHA. :laughing:

die doet iedereen al, dus dat is niet meer leuk en origineel.

ik zou gewoon op z’n allerdroogst zeggen;
hoi
spreek maar wat in…
doei.
of gewoon niks.

Dat ben ik wel met je eens, is ook al n jaar of 2 geleden dat ik dat had, ik zei ook laatst, beetje raar misschien, maarja, dat zeggen we hier altijd. Nu heb ik niet eens een voicemail, ookal heb ik die telefoon al best lang, ik heb niet echt zin om uit te zoeken hoe dat moet, kost volgens mij geld ook als ik daarheen ga bellen.

mijn vader had ooit keihard muziek aan gezet van een live optreden en toen z’n voicemail in gesproken leek net alsof hij op het concert was. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijne is ; ROT OP.
8D

ik heb: ik luister mn voicemail toch niet… dus bel maar een keertje terug

spreek maar geen bericht in want ik beluister em toch niet, bel maar een keer terug
lijkt me het praktischt(?)

inderdaad. xd

Ik heb Woow wat doe jij hier? ;x

Een jongen van school heeft: Hoi, ik ben er ff niet, maar spreek maar niks in want ik luister toch niet… En ik bel ook niet terug… Doei!
En een meisje: Hoi, ik ben er ff niet, spreek maar in na de piep. HAHAHAHA

Omg die zijn echt te droog als je ze hoort xD
Ik heb een slap lulverhaal van waar ik was op het moment dat ik m insprak.

Het meest praktisch :stuck_out_tongue:

zo’n jongen die ik ken heeft zo hoor je dat voicemail wijf

heel opgewekt
dit is de voicemail van :laughing:
hoor je vet droog
svenn.

echt als je m’hoort ga je stuk x3

Hahaha ik kan het me al helemaal voorstellen :stuck_out_tongue: xD

heee met Roos! ik ben eventjes mijn nagels lakken, mijn haren doen, opmaken, douchen, de hond uitlaten, paardrijden óf ik heb gewoon geen zin om met je te praten. spreek maar wat in (net aslof ik dat oooit luister ^^)
laterS!

een jongen van mn klas:
hoi, met Per, of eigenlijk, NIET met Per, want ik ben er niet! Spreek een bericht in na de piep.

En echt met zo’n blije enthousiaste stem x’D