leuke online spellen?

hoi!

heb nog niet een soortgelijk topic kunnen vinden, even vluchtig gekeken. maar, of iemand dus een leuk online spel weet? dus geen spelletje op girlscene zelf haha.

thanks!

Spelletjes op facebook zijn wel grappig

Verder is diner dash - en nanny mania wel grappig eventjes

spelletjes op hyves ! en idd diner dash is leuk!
en verder ben ik ook nog op zoek naar een leuk online spel.

@StoneHeart; ik snap helemaal niks van die Facebook spelletjes :grinning:

^ haha - ja opzich zijn die best vervelend want je moet telkens dingen aan vrienden vragen etc…

drawing game dat je in zo’n chat zit xD en je dan dingen moet raden die door andere zijn getekend
alleen het niveau wordt daar steeds lager met die ‘boys’ die willen cammen :’)
en bomberman xD

Maar eigenlijk heb ik dit heel lang geleden voor het laatst gedaan…

Multiplayer spelletjes! Op www.speeleiland.nl
Spelletjes als bomberman en tekenen ;p. Soms als ik me verveel ga ik bombermannen :grinning_face_with_smiling_eyes:

And Zylom spelletjes zijn ook allemaal leuk! Alleen jammer dat er maar korte versies zijn want je moet ze kopen ofzo ;p.

@ Teardrops; ja idd je moet betalen voor de “volledige” versie van die spellen van zylom.com, dat is echt zo achterlijk, zit je er altijd net lekker in en dan is het al afgelopen…

Ja, echt poep. Zit je echt je best te doen opeens bam afgelopen :frowning_face:

heb even gekeken op dat Zylom, vet leuke spellen,
maar wat jullie al zeiden, het is in no-time over.

Pffff… ik wil nog steeds een leuk online spel hihi.

Ik doe wel eens, als ik aangeschoten ben meestal (vraag me niet waarom), het spel transformice XD maar… dat is niet iets wat ik lang kan doen of gewoon nuchter kan doen.

Ik wil ook wel een leuk online spel weten want , er zijn de laatste tijd van die domme saaie spelletjes

ROBOT UNICORN ATTACK
en voor de metalheads onder ons: Robot unicorn attack heavy metal.
google maar.

-

IMVU