leuke onbekende jongen!!

Allereerst even een korte mededeling: ik had eerst een account ilovethiscity maar daar ben ik het wachtwoord en email van vergeten, vandaar dit nieuwe account!

Okee, ik heb vandaag eeeeindelijk met die super leuke onbekende jongen gepraat die ik al heel lang leuk vind! Het was echt een groot toeval maar ik heb volgens mij allemaal stomme dingen gezegd:( Hij kwam naar een meisje toe waar ik toevallig bij stond , maar ik ken haar niet heel goed ofzo.

Maarja wat moet ik nou? Ik vind hem heel erg leuk maar ken hem dus verder niet… maar hij was wel heel leuk!!! okee genoeg.

Zal ik hem toevoegen op facebook? of is dat te stalkerig?
of zal ik wachten op ons tussen uur volgende week dat we tegelijkertijd hebben (ja ik weet zijn rooster) en hopen dat hij bij de computers gaat zitten en dan ernaast gaan zitten?

sorry voor het lange verhaal! xxx

Of andere ideeen? :grinning:

Gewoon toevoegen op Fb

Gewoon toevoegen of FB, en sturen; sprak ik jou niet eerder? Je komt me zo bekend voor… haha Ofzoiets.

ik vind het zo eng straks denkt hij echt uuuhl wie is dat die mij toevoegd en vind ie me dom:( maar ja ik vind hem zo leuk… ik heb niet echt ervaring met jongens dus tja ik vind het eng!

wachten op ons tussen uur volgende week dat we tegelijkertijd hebben (ja ik weet zijn rooster) en hopen dat hij bij de computers gaat zitten en dan ernaast gaan zitten?

Praat gewoon is met hem.