Leuke onbekende jongen

Hooi,

Het klinkt een beetje stom, maar kunnen jullie mij alsjeblieft helpen…
Ik heb een oogje op een leuke jongen voor best een lange tijd: ongeveer 2 jaar. Hij zit bij mij op school, dit jaar doet hij zijn examens dus daarom wil ik hem leren kennen, want het kan zijn dat ik hem nooit meer zie. Maar ik heb dus nog nooit met hem gepraat en ik ken hem persoonlijk zo’n beetje helemaal niet. Hij kijkt best vaak naar mij en soms ook met een lach. Ik zou hem graag willen leren kennen. Maar mijn probleem is: ik ben een té verlegen meisje en heb niet echt ervaring met het beginnen van een gesprek met onbekende mensen. Mijn goede vriendinnen kennen hem ook niet dus ik kan moeilijk aan hun vragen of zij een gesprek met hem willen beginnen.

Weten jullie wat ik misschien kan doen?

Ik weet dat ik gewoon naar hem toe moet gaan en een gesprek moet beginnen.
Maar mijn verlegenheid is té erg als het om jongens gaat…

Vind 'm op Social Media! Zoals Facebook! Misschien heeft hij dat en dan kunnen jullie beginnen met chatten :slightly_smiling_face:

Hee,

Dit probleem had ik ook, al iets meer dan een jaar. Ben hem een tijdje geleden gaan volgen op instagram en hij begon tegen me te praten en zo ging het verder op whatsapp en verder op school. Dus als hij social media heeft kun je daar gewoon gebruik van maken.

Succes!

Dat is een goed idee! Bedankt!
Heeft iemand anders toevallig tips die niet te maken hebben met social media?

Misschien kun je eerst eens wat beginnen te praten met jongens uit je klas, om wat vertrouwen te krijgen. Social media is inderdaad ook een goede.

Maar blijf vooral onthouden dat dit zijn laatste jaar is, als het niet zo uitpakt als jij wil, hoef je hem daarna in principe nooit meer te zien. Nee heb je, ja kun je krijgen. (:

Ga naar feestjes/kroegen toe waar je denkt dat hij komt, dan is praten altijd wat makkelijker!

@fourth. ik zal het proberen & dat snap ik. Dankjewel! :slightly_smiling_face:

@60597 dat is inderdaad makkelijker praten, maar ik ben niet echt een feestbeest haha