Leuke nieuwe films

Na aanleiding van het topic leuke nieuwe nummers heb ik dit topic aangemaakt :slightly_smiling_face:.
Plaats hier alle leuke, nieuwe uitkomende films :slightly_smiling_face:

The vow met Channing Tatum :flushed:

http://www.film1.nl/images/portrait/150x212/74785.jpg

Romantisch drama waarin Rachel McAdams na een ongeluk met geheugenverlies ontwaakt uit een coma en haar man Channing Tatum niet meer herkent

Films die dit jaar al uit zijn gekomen:

• Joyful Noise
  • Beauty and the Beast 3D
  • Haywire
  • The Vow
  • Wanderlust
  • 21 Jump Street
  • The Hunger Games
  • Mirror Mirror : The Untold Adventures of Snow White
  • Snow White a Deadly Summer
  • Grimm’s Snow White
  • This Means War

Nog uitkomende films dit jaar:

• Titanic 3D
  • American Reunion
  • The Cabin in The Woods
  • The Three Stooges
  • The Five-Year Engagement
  • The Avengers
  • LOL
  • Brave
  • Men in Black 3
  • Piranha 3DD
  • Snow White & the Huntsman
  • Rock of Ages
  • G.I. Joe: Retaliation
  • Magic Mike
  • The Amazing Spider-Man
  • The Dark Knight Rises
  • Step Up 4 : Revolution
  • The Expendables 2
  • Finding Nemo 3D
  • The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2
  • Les Misérables
  • The Hobbit: An Unexpected Journey
  • The Great Gatsby

Is al uitgekomen maar erg leuk: Project X

Daar vond ik dan weer niets aan. Had er meer van verwacht aan de hand van de trailer.

Handig, kan ik wat ideeen opdoen! Als de nieuwe films te downloaden zijn!

http://www.comingsoon.net/gallery/58213/The_Lucky_One_36.jpg

Snow White and the Huntsman leek me echt zo super cool… totdat ik Kirsten fucking Stewart zag… xD

Films uit 2011: Klik!
Films uit 2012: Klik!

Dit ja. De trailer zag er echt fucking tof uit en dan opeens boem zij er in, erg jammer.

^ Omg ja. Ik was ZO blij met een nieuwe Tim Burton film en asjdshkahdhakd zit ZIJ erin ;__;

Ik ga m toch kijken maar ga me waarschijnlijk dood ergeren… zo zonde…

Dan kun je beter de engelse Wikipedia pagina pakken. Daar staan ook de release data bij, plus wat voor soort film het is, en de acteurs.

http://en.wikipedia.org/wiki/2011_in_film
http://en.wikipedia.org/wiki/2012_in_film

Ehm…Snow White and the Huntsman is niet van Tim Burton.

De enige films van Tim Burton die dit jaar uit komen zijn:

• Dark Shadows met Johhny Depp en Helena Bonham Carter (release 11 mei)
  • Abraham Lincoln: Vampire Hunter met Benjamin Walker en Mary Elizabeth Winstead (release 22 juni)
  • Frankenweenie met stemmen van onder andere Winona Rider en Martin Short (release 5 oktober)

[quote author=Silverbleed link=topic=231378.msg[quote author=chanelchique link=topic=231378.msg[quote author=chanelchique link=topic=231378.msg11298325#msg11298325 date=1333286015]#msg[quote author=chanelchique link=topic=231378.msg11298325#msg11298325 date=1333286015] date=1333286015]#msg[quote author=chanelchique link=topic=231378.msg[quote author=chanelchique link=topic=231378.msg11298325#msg11298325 date=1333286015]#msg

Daar komt het bij mij waarschijnlijk ook op neer ja, want de non-Kirsten gedeeltes lijken me echt heel tof. Dus ik moet me er maar overheen zetten. Enige ‘boze’ daad van mij is dan dat ik hem lekker niet in de bios ga kijken, maar download, haha.

[quote author=Silverbleed link=topic=231378.msg[quote author=chanelchique link=topic=231378.msg[quote author=chanelchique link=topic=231378.msg11298325#msg11298325 date=1333286015]#msg[quote author=chanelchique link=topic=231378.msg11298325#msg11298325 date=1333286015] date=1333286015]#msg[quote author=chanelchique link=topic=231378.msg[quote author=chanelchique link=topic=231378.msg11298325#msg11298325 date=1333286015]#msg

Zo, die line up is een verrassing xD Kuch!

Ik wil heeeeeeel graag The Great Gatsby zien :grinning:

Ik wil deze 2 films heel erg graag zien:

Over My Dead Body
Klik hier voor trailer en meer info

Untouchable
Klik hier voor de trailer
Based on a true story, Untouchable follows the unlikely friendship between wealthy paraplegic Philippe (Cluzet) and Driss (Sy), a guy from the street. When Philippe appoints Driss as his right-hand aide, he counts on Driss’ pitiless, strong-arm approach to keep their relationship functional and straightforward. What neither expects is the friendship that develops between the two men. Inspiring, heartbreaking and outright hilarious at points, Untouchable follows their journey of self discovery, as both men uncover aspects of themselves that they never would have believed existed.

Ik ook! Is mijn favoriete boek. En Leonardo DiCaprio in de hoofdrol, wat natuurlijk een belachelijke goeie acteur is. Maar komt helaas pas aan het einde van het jaar uit :frowning_face:

Is the vow nu al uit dan? En iemand ervaring met the hunger games? Hij lijkt me leuk!

The Vow was met Valentijnsdag al uit. Maar wel alleen te downloaden. In de Nederlandse bioscopen is deze film pas te zien vanaf 3 mei.

En The Hunger Games heb ik ook gezien. Maar ik vind er niets aan. Het is ook niet mijn soort film. Iedereen roept er al maanden over, dus heb ik hem vorige week gedownload. Maar ik ben blij dat ik er geen geld voor heb uitgegeven in de bioscoop. Maar goed, dat is ieder zijn eigen smaak.

Ik vond the Hunger Games wel leuk, maar je moet er niet heen gaan met te hoge verwachtingen. De boeken zijn veel leuker (as always met verfilmingen), maar als je er gewoon met een ‘leeg’ hoofd heen gaat en niet van ‘OMGDITWORDTZOGOEDAAAH’ dan is hij best wel leuk hoor! xD