leuke naam voor mn weblog

Mensen, ik heb even jullie creativiteit nodig! :slightly_smiling_face:
ik ga een weblog maken op Punt.nl
ik wil er graag verschillende dingen opzetten, zoals soort van dagboekfragmenten, mijn fotografie, mooie gedichten…

maar ik weer geen leuke naam! dus kan iemand me helpen?
maakt niet uit wat, schreeuw maar gewoon wat neer :slightly_smiling_face:

(dan word het dus www. … .punt.nl)

thnx!! <3

dat kan heel veel zijn hé? ik weet niet aan wat voor een soort woorden je denkt…

wat dacht je van je girlscene naam?

Hahaha, dankje!! daar had ik helemaal niet aan gedacht.
past ook goed bij mij omdat ik best wel perfectionistisch ben. maar verre van perfect hoor :stuck_out_tongue: xx

Oh jammer, die is al in gebruik:(

nog meer mensen met inspiratie?

Fashionista?
waarschijnlijk is die al in gebruik, dus dan iets van: Fashiionista, Fashiooonista, Fashionistaa, enz.

Of je verzint iets met een leuk woord, denk bijvoorbeeld aan Heartless, Heartbreak of Heartbeat ofzo?

:stuck_out_tongue:

-Fashionbeat
-Yourstyle

Op dit moment komt me niks ‘zinnigs’ in me op.
Dit was nog het beste wat er in me opkwam, haha.
Hopelijk heb je hier wat aan! :wink:

Heb je al iets? ^^

Mischien je eigen naam?

ik dacht dat er stond lelijke naam voor mn weblog haha
toen dacht ik aan poep.nl

maar dat is misschien toch niet zo leuk dan xP

Het is jouw weblog, dus het is veel origineler om zelf een naam ervoor te verzinnen.

wat je wel moet nemen weet ik niet maar ik weet wel dat je die tip hierboven van fashionaaataa enzo beter niet doet. en ook geen namen met gloss erin. zo’n blogs lees ik zelf al gwn niet meer door de naam alleen. denk ik van “goh weer een wannabebeautyblog” of whatever.

Ik wilde ook mijn username hier op Girlscene gebruiken, maar die kon niet meer ofzo -.- Dus nu heb ik dit: http://itsaspringflingthing.blogspot.com

lookslikeperfection ?
smellslikeperfection ?
tasteslikeperfection ?