Leuke musea in Nederland

Hoi!

Ik hoorde dat je as zondag met een boekenweekgeschenk gratis door Nederland kan reizen met de trein en het lijkt me leuk om dan met mijn vriend iets leuks te gaan doen. Om niet altijd hetzelfde te doen lijkt een museum me wel gezellig.

Oftewel, weten jullie leuke musea?
Dankjewel!

Rijksmuseum! Gehehehe, en het Stipmuseum in Groningen is ook lachen xP

Ik vind de Pont in Tilburg leuk.
Voor moderne kunst.

Maar dat moet je dan weer liggen (’:

het sexmuseum! hahaha.
flauw! flauw!
nee ik weet er geen!
zie dit maar als een upje! (:

Uhm, het Legermuseum in Delft vind ik wel leuk. En het Booijmans van Beuningen in Rotterdam.

Het beeld en geluid museum was wel leuk

Ik verbaas me erover dat Nemo nog niet genoemd is :slightly_smiling_face:.

Oja, dat is natuurlijk ook leuk!

Oja en je hebt ook zo’n museum dat het menselijk lichaam is zegmaar, toch? Dat je daar doorheen kunt lopen. Ik weet even niet meer hoe het heet.

Drenths museum in Assen :’)

Corpus! In Leiden! Daar ben ik geweest, dat was echt super leuk! :stuck_out_tongue:
(Je moet er wel tegen kunnen zegmaar (niet de dingen die je ziet, maar je zit in zo’n ruimte met allemaal geluid en beelden om je heen, daar kan je echt super duizelig van worden.), er was zelfs 1 iemand bijna flauwgevallen…)

Madame Tussauds @ Amsterdam ?

Groninger museum in Groningen, muZIEum in Nijmegen

Naturalis in Leiden is ook wel leuk!

Misschien Continium in Kerkrade? :stuck_out_tongue:

Wij moeten daar vanuit school een exhibit voor gaan ontwerpen met techniekstudenten :expressionless: aaaaah!

beeld en geluid museum
daar waren wij met school geweest. Is best wel leuk! Dan krijg je een ring en die moet je elke keer bij een ding voor een apparaat houden en allemaal dingen doen (filmpjes maken enzo). En die worden dan opgestuurd naar je email.

dankjewel voor de reacties !
hier kan ik zeker wat mee

Het Beatlesmuseum in Alkmaar natuurlijk! :grinning: